Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارتش یمن از هدف قرار دادن پایگاه ملک خالد در شهر خمیس مشیط عربستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به گروه انصارالله عصر جمعه در توییتی نوشت، نیروی هوایی در واکنش به تشدید حملات ائتلاف سعودی و محاصره همه جانبه یمن، با دو پهپاد "قاصف ۲K" به پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط عملیات تهاجمی صورت داد و ضربه با دقت به هدف اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصارالله همچنین روز جمعه اعلام کرد، شرکت "آرامکو" را در ریاض با شش فروند هواپیمای بدون سرنشین هدف قرار داده است.

همزمان، یک منبع در وزارت انرژی عربستان گفت، حمله پهپادی به پالایشگاه ریاض توسط هواپیماهای بدون سرنشین موجب آتش سوزی شد، اما این آتش سوزی مهار شد و هیچ کشته یا زخمی برجای نگذاشت.

وی تاکید کرد، عربستان این "اقدامات خرابکارانه" را که بخش انرژی نه تنها در عربستان بلکه در جهان را هدف قرار می‌دهد محکوم می‌کند.

این منبع باردیگر از کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی خواست با این حملات مقابله کنند.

همزمان، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی جنبش "انصارالله" یمن، کشورهای ائتلاف عربی را به "آتش بس فراگیر" و آزادی کشتی‌های توقیف شده ظرف دو روز فراخواند.

وی در توئیتی گفت: ما از کشورهای متجاوز آمریکایی، انگلیسی، سعودی و اماراتی و متحدان آنها خواستار آتش بس گسترده در سرتاسر جمهوری یمن، مرزها و لغو محاصره هستیم و اگر آنها در مورد صلح و جلوگیری از تراژدی انسانی جدیت دارند باید اولین اقدامات برای لغو محاصره، وارد نمودن تمام کشتی‌های توقیف شده در ۴۸ ساعت آینده باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم تکریم، تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد چابهار که با حضور فرماندهان و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کنارک و مسئولان این شهر برگزار شد، گفت: مردم منطقه چابهار و به‌ویژه کنارک از شریف ترین، مهربان‌ترین و وفادارترین مردمان این کشور در استان سیستان و بلوچستان هستند که ثابت کردند در شرایط تحریم استکبار جهانی پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما به وجود این مردمان افتخار می‌کنیم.

امیرسرتیپ خلبان واحدی در ادامه با بیان اینکه جا به جایی فرماندهان و کارکنان در پایگاه‌ها و یگان‌های نظامی باعث پویایی در آن مجموعه‌ها می‌شود، اظهار کرد: پایگاه شکاری شهید دلحامد چابهار به لحاظ اهمیت و حساسیت یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است و به مدد الهی حضور فرماندهانی لایق، نخبه، کارآمد، توانمند، انقلابی و مسئولیت پذیر در یگان‌های این نیروی الهی باعث پیشرفت نهاجا شده است.

در این مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان عبدالله ابکی به سمت فرماندهی جدید پایگاه شهیدان دلحامد منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیرسرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی تجلیل و قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی از جاده ای که از وسط سیل هولناک عربستان عبور می کند | ویدئو
  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته