Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@05:19:17 GMT

بازار آتی بورس کالا چگونه به استقبال بهار رفت؟

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۳۵۱۸

بازار آتی بورس کالا چگونه به استقبال بهار رفت؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کالاخبر، در هفته گذشته، معامله گران تعداد ۱۱۷ هزار و ۴۵۶ قرارداد آتی زعفران نگین را در سه سررسید اردیبهشت، تیر و شهریور ۱۴۰۰ به ارزشی بیش از ۱۵۴۰ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال منعقد کردند که این حجم و ارزش معاملاتی در صدر بازار قرار گرفت.

تعداد ۱۴۷۶ قرارداد آتی زعفران پوشال برای تحویل در دو سررسید اردیبهشت و شهریور ماه ۱۴۰۰ منعقد شد و ارزش ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیارد ریال برای این دارایی پایه به ثبت رسید.

حجم معاملات نقره نیز در دو سررسید فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰ به ۱۸ هزار و ۵۰۳ قرارداد آتی رسید و ثبت ارزش ۳۶۴ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریالی برای این دارایی پایه رقم خورد.

طی این بازه زمانی در دو سررسید فروردین و خرداد ۱۴۰۰ قرارداد آتی پسته تعداد ۳۶۱ قرارداد به ارزشی بیش از ۵۰.۹ میلیارد ریال منعقد شد.

در تنها سررسید فعال قرارداد آتی زیره سبز نیز ۲۵ قرارداد به ارزش تقریبی ۱.۲ میلیارد ریال منعقد گردید.

پربیننده ترین روزهای فعالیت بازار سرمایه در نوروز مشخص شد برنامه‌های سازمان بورس برای تحقق شعار سال۱۴۰۰ کارنامه ۵۰ روزه رییس جدید سازمان بورس رشد همه بازار‌ها در هفته آخر اسفند/ بیشترین بازدهی نصیب سرمایه‌گذاران بورس ریزش شاخص‌های بورس‌های جهانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معاملات بورس برجام قرارداد آتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳