Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری عاملان تیراندازی در برخوار

سرهنگ" نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار بیان داشت: ماموران واحد گشت یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود متوجه صدای تیراندازی رگباری به وسیله یک قبضه اسلحه جنگی شده و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام و تعدادی مرد و زن جوان را در حال تیراندازی مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: زن و مرد‌های جوان پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده و در هنگام فرار اسلحه همراه خود را در کنار بوته‌ها مخفی نمودند که اسلحه مذکور توسط ماموران کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: با پیگیری‌های مجدانه و اقدامات هوشمندانه و پلیسی ماموران سرانجام عاملان این تیراندازی که ۳ نفر بودند در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از اقرار به عمل مجرمانه خود به مرجع قضائی تحویل شدند.

 

کشف ۱۱۴ ماینر قاچاق از معدن

سرهنگ "اسماعیل پریشانی فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان بیان داشت: ماموران پاسگاه "همگین" فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از فعالیت غیر مجاز فردی در زمینه تولید ارز دیجیتال در یک معدن سنگ مطلع و برای بررسی‌های بیشتر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازری از این مکان تعداد ۱۱۴ دستگاه ماینر خارجی قاچاق را کشف کردند.



فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان ارزش این ماینر‌ها را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه مالک اصلی ماینر‌ها نیز دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

 

دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی در مبارکه

سرهنگ "حمزه بهرامی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات علمی و تخصصی یک دستگاه خودروی پرایدی که سارق به وسیله آن اقدام به این سرقت‌ها می‌کرد را شناسایی و نهایتاً در یک عملیات ضربتی طی هماهنگی با مقام قضایی، خودرو متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سیم، کابل و تجهیزات مخابراتی به همراه ابراز و آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت طی بازرسی از مخفیگاه متهم گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

نجات ۴ جوان در کوه صفه اصفهان

رئیس اداره ارتباطات آتش نشانی اصفهان گفت: بعد از اعلام خبرِ محبوس شدنِ چهار جوان در دیواره‌های صخره‌ای کوه صفه، گروه ویژه نجات در کوهستان از ایستگاه شماره ۱۲ به محل اعزام و متوجه موقعیت حساسِ محبوس شدگان در منطقه فنی قاراپت شدند که بلافاصله با استفاده از تجهیزات پیشرفته نجات در کوهستان، نفرات را به پایین دیواره‌های مرتفع منتقل کردند.

کاوه آهنگران افزود: این عملیات، پس از سه ساعت و ۳۳ دقیقه، در ساعت ۲۲:۲۵ دیشب خاتمه یافت.

او از مردم خواست در صورت تصمیم به کوهپیمایی، با باشگاه‌های کوهنوردی همراه شوند و به هشدار‌های ایمنی نصب شده در محیط کوهستان توجه کنند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف ماینرقاچاق فرمانده انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید