Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان گلستان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ و نام‌گذاری امسال به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" از سوی مقام معظم رهبری، پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام مهندس سیدعزیر موسوی به شرح زیر است:

به نام خدا

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، فرارسیدن عید باستانی نوروز را خدمت همه هموطنان خصوصاً هم استانی‌های عزیزم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم سال ۱۴۰۰ که ابتدا و انتهای آن مزین است به نام بقیه الله الاعظم (عج) مطابق آیه شریفه بقیه الله خیر لکم بالاترین خیرات و برکات مشمول همه بشریت خصوصاً مردم شریف ایران اسلامی گردد و هر چه سریع‌تر ظهور و فرج آن امام رحمت تعجیل گردد.

مردم کشور عزیزمان، سال ۱۳۹۹ را با دو بحران اقتصادی و بیماری کرونا به سختی سپری نمودند. بسیاری از هموطنانمان را از دست دادیم، بسیاری از شغل‌های مردم دچار چالش شد و معیشت مردم با مشکل مواجه گردید.

علی‌رغم وجود این بحران‌ها و اعمال تحریم‌های سنگین علیه ملت ایران، ملت بصیر و بیدار ما در برابر زیاده‌خواهی‌ها استقامت ورزیدند. قطعاً برای دستیابی به استقلال بیش از هر زمان دیگر به استقامت و مقاومت نیازمندیم. استقامتی همراه با تلاش و کوشش در جهت خودکفایی اقتصادی و بازرگانی.

از این رو رهبر حکیم و فرزانه ما شعار چند ساله اخیر را حول مسائل اقتصادی می‌نامند تا یک وحدت و تمرکز کاری را در بین مردم و دولت ایجاد نمایند. سال گذشته را سال جهش تولید نامیدند و به‌منظور تحقق شعار سال، کارهای خوبی آغاز شد؛ از جمله کارهایی که در جهاد دانشگاهی انجام شد اجرای طرح ملی مشاغل خانگی بود که به کارفرمایی و نظارت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام شد، همچنین حمایت از طرح‌های نوآورانه و خلاقانه جوانان سنین ۱۸ تا ۳۵ سال بود که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی انجام دادیم و امیدواریم با جدیت بیشتر ادامه یابد.

نام‌گذاری شعار سال ۱۴۰۰ از طرف رهبری عزیز را بسیار هوشمندانه می‌دانم و برای آنکه تولید با یک جهش چشمگیر مواجه شود لازم است حمایت از تولیدکنندگان بیش‌ازپیش فزونی یابد و موانعی همچون سختگیری در مجوزها، باور کردن جوانان و میدان دادن به آنان در عرصه مدیریت و ریسک‌پذیر شدن مدیران و نادیده گرفتن خطاهای سهوی جوانان باید برداشته شود.

باور دارم بسیاری از موانعی که در سر راه تولید قرار دارد ریشه در خصلت‌های نفسانی ما دارد. حسادت، تکبر، حرص، طمع، لجاجت و دروغ (ریا و نفاق) در بین برخی از مسئولین، ریشه‌ی بسیاری از موانع به ظاهر قانونی است.

امیدوارم در سال جدید شاهد تحولات بنیادی در عرصه‌های فردی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باشیم و در تحقق شعار سال ۱۴۰۰ که به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" است همه همدل و همراه شویم تا هرچه زودتر افتخارات عظیم ملی حاصل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سال 1400 جهاد دانشگاهی گلستان جهاد دانشگاهی سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از آغاز عملیات اجرایی امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق کلان شهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز، محمد میرزایی در حاشیه عملیات مذکور گفت: از صبح سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه عملیات امحاء مزارع مذکور در سطح 270 هکتار از اراضی منطقه گردخون در حومه کلان شهر شیراز آغاز شده است. 

این مقام مسئول با اذعان به اینکه کار قلع و قمع مزارع گندم و جو آبیاری شده با فاضلاب خام با بکارگیری قریب به 20 دستگاه تراکتور و پنج دستگاه لودر در حال انجام است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این اقدام در بیش از ده قطعه از مزارع تا پایان روز به اتمام برسد. 

وی با بیان اینکه کار امحاء مزارع به دستور مقام قضایی و نظر شبکه بهداشت و درمان مبنی بر آلودگی مزارع در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز قرار گرفته است، ابراز کرد: این عملیات با مشارکت دستگاه‌های متولی در قالب گشت‌های هم‌پوشان برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسیده است. 

میرزایی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عموم جامعه و تولید محصول سالم عاری از هرگونه آلودگی خط قرمز متولیان تولید است، بیان کرد: جهاد کشاورزی همگام با دیگر نهاد‌های ذی مدخل به طور جدی با هرگونه تهدید سلامت مردم مقابله و با سوء استفاده گران به هر شکل ممکن برخورد قانونی خواهد کرد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ضمن اطمینان خاطر به مصرف کنندگان محصولات کشاورزی به جهت صیانت از تولید محصول سالم و با کیفیت افزود: صیانت از تولید محصول سالم امری فرا دستگاهی است که نیازمند همکاری تمامی دستگاه است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد