Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه بین‌المجالس مجلس شورای اسلامی نسبت به استفاده از نوع پلتفرم مورد استفاده در برگزاری نشست‌های مجازی اتحادیه بین‌المجالس جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد نادری رئیس اتحادیه بین‌المجالس مجلس شورای اسلامی نسبت به استفاده از نوع پلتفرم مورد استفاده در برگزاری نشست‌های مجازی اتحادیه بین‌المجالس جهانی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

اتحادیه بین‌المجالس جهانی(IPU) با همکاری سازمان ملل متحد نشستی را با موضوع زنان برگزار می کند که باتوجه به بیماری همه گیر کووید-19، این نشست در سال جاری بصورت مجازی در روز 3 فروردین برگزار خواهد شد. 

باتوجه به پلتفرم آمریکایی استفاده شده در این اجلاس و تحریم‌های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی نمی توانند در این نشست مشارکت داشته باشند. 

نادری در پیامی به دبیرکل اتحادیه اتحادیه بین‌المجالس جهانی، نسبت به این اقدام واکنش نشان داده و خواستار بررسی و رفع فوری این محدودیت شد. 

در پیام ارسالی به دبیرکل اتحادیه آمده است: همانطور که در مفاد اساسنامه IPU قید شده ، یکی از اصول اساسی اتحادیه اطمینان از مشارکت آزادانه و کامل کلیه پارلمان های عضو در کلیه فعالیت های اتحادیه است. این اصلی است که به طور مداوم در فعالیت های اتحادیه مورد احترام قرار می گیرد و انتظار جدی وجود دارد که در دوره همه گیر COVID-19 این امر ادامه یابد. 

بر این اساس ، من از جنابعالی و همکاران شما در دبیرخانه می خواهم که اقدامات فوری لازم را برای حل این مشکل جدی که قطعاً مانع مشارکت آزادانه و کامل نمایندگان پارلمان اسلامی ایران در رویدادهای مجازی مزبور خواهد بود ، انجام دهند."

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: اتحادیه بین المجالس جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

کد خبر 6089490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day