Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه طی سخنانی گفت که خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران نشان دهنده ناتوانی واشنگتن در دستیابی به توافق و نقض حقوق بین الملل است.

بر اساس این گزارش، «سرگئی لاوروف» در گفتگو با رسانه‌های چینی تصریح کرد: وقتی آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران که آنها (آمریکایی‌ها) در حال تلاش برای اصلاح آن هستند پا پس می‌کشد، این اقدام نه تنها به منزله توقف پایبندی آنها به تعهداتشان است، بلکه سایر کشورها را نیز به عدم پایبندی به قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل سوق می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: این اقدام آمریکا به معنای نقض فاحش حقوق بین الملل و نشانگر عدم ظرفیت کامل این کشور برای مذاکره است.

کد خبر 5174162

منبع: مهر

کلیدواژه: برجام سرگئی لاوروف ایالات متحده امریکا روسیه ایالات متحده امریکا جو بایدن روسیه ایران رژیم صهیونیستی عربستان سعودی افغانستان جنگ 2015 یمن سوریه ویروس کرونا ولادیمیر پوتین عراق برجام لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد