Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:33:33 GMT

محمد عباسی شهید شاخص سال ۱۴۰۰ همدان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۹۱۲۳

محمد عباسی شهید شاخص سال ۱۴۰۰ همدان معرفی شد

به گزارش ایرنا، شهید «محمد ظاهر عباسی» متولد سال ۱۳۴۲ در شهرستان ملایر بود که پس از گذراندن مقاطع تحصیلی در کنار تحصیل کتاب‌های دینی در ۱۸ سالگی به جبهه‌های جنگ تحمیلی شتافت و به استخدام سپاه پاسداران درآمد.

وی مدتی محافظ امام جمعه سابق ملایر، مرحوم حجت الاسلام فاضلیان بود و بعد به عنوان فرمانده گردان ادوات لشکر انصار در عملیات‌های فاو، والفجر ۲ و ۸ و کربلای ۴ و ۵ نقش اساسی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید «محمد ظاهر عباسی» در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در ۲۴ سالگی هنگامی که نیروهای خود در گردان ادوات لشکر انصارالحسین (ع) را برای عملیات آماده می‌کرد و به منطقه می‌رفت در مسیر خرمشهر-شلمچه به شهادت رسید.
 

پیکر پاک و مطهرش را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند تا زیارتگاه عاشقان و دلدادگان به شهدا باشد.

جمله‌ای معروف از این شهید به یادگار مانده است که فرمود: «عقیده من درباره حضور در این جبهه‌ها رفع فتنه در جهان و پاسداری از میهن، ناموس و پیروی از ولایت فقیه است».

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهید اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور همزمان با اردیبهشت مقاومت، ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خان طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا حضور یافت و گفت: لشکر ۲۵ کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است، مانند مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب درگیر بوده‌ایم و بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون این لشکر هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خان طومان است که در شرف سالگرد شهادت آن بزرگ مردان بنده در اینجا حضور دارم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر ۲۵ کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان داشت: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر ۲۵ کربلا مخصوصاً شهدای خان طومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می آورم.

مازندران در اردیبهشت خان طومان ۱۶ شهید والامقام مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 6091466

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد