Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@05:48:10 GMT

احداث ۳۵ هزار واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۴۵۶۵

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: تعدادی از واحد‌هایی که توسط بنیاد مسکن آغاز شده است در سال جاری افتتاح و به متقاضیان تحویل می‌شود. خبر گزاری میزان - بنا به اعلام معاون پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جواد حق‌شناس در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و مسئولیتی که بنیاد در این خصوص برعهده دارد، نکاتی را ارایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: در پروژه اقدام ملی مسکن افرادی که واریز وجه کردند و امکان برنامه‌ریزی برای آن‌ها با واریز وجه وجود دارد ۳۶ هزار و ۵۰۲ نفر هستند. از این تعداد، افرادی که تاکنون مشکلات آن‌ها رفع شده و تامین زمین برای آن‌ها انجام شده ۲۹ هزار و ۱۷۹ نفر هستند. برای باقیمانده نیز در حال رایزنی با سازمان ملی زمین و مسکن هستیم تا بتوانند زمین را تخصیص دهند.

حق‌شناس ادامه داد: غیر از ۲۹ هزار و ۱۷۹ واحد، ۵ هزار و ۳۸۷ واحد نیز در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت با راه و شهرسازی توافق کردیم که مجموعا حدود ۳۵ هزار واحد مسکن ملی را در شهر‌های زیر و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در حال برنامه ریزی برای ساخت هستیم.

نزدیک به ۱۰ هزار واحد کار عملیات اجرایی شان توسط بنیاد مسکن آغاز شده است معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد: نزدیک به ۱۰ هزار واحد کار عملیات اجرایی شان توسط بنیاد مسکن آغاز شده است. نزدیک به ۶هزار واحد نیز در حال دریافت پروانه هستیم. غیر از آن نیز حدود ۱۱ هزار واحدی که برای متقاضیان انفرادی و یا گروهی قرعه کشی کردیم آن‌ها نیز در حال گرفتن پروانه هستند که کار اجرایی آن‌ها در سال جاری آغاز خواهد شد.

حق‌شناس، گفت: تعدادی از واحد‌هایی که توسط بنیاد مسکن آغاز شده است در سال جاری افتتاح و به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی از افتتاح و بهره برداری تعدادی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در سال جاری خبر داد و بر همکاری و مشارکت مردم برای تکمیل طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد.     بیشتر بخوانید: الزام ثبت انواع مالکیت در سامانه املاک و اسکان   انتهای پیام/ برچسب ها: راه وشهرسازی مسکن ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راه وشهرسازی مسکن ملی اقدام ملی مسکن سال جاری هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهند.

مهرداد بذرپاش امروز جمعه هفتم اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸۴۰۴ پروژه‌ به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، افزود: امروز آمار پروژه‌های ملی مسکن که مراحل آن آغاز شده یا به اتمام رسیده و یا در مرحله کار هستند از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرده است.

وی با بیان اینکه رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم، تاکید کرد: اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، ماحصل زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز هم‌چنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش گفت: عزم دولت جدی بوده و یکی از کار های اصلی و قول دولت و قانون نیز تامین مسکن برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است