Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - گردشگران نوروزی کیش سلامت فضای شهری را مهم ترین دلیل انتخاب این جزیره برای سفرعنوان کردند.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزادکیش ، جاذبه‌های طبیعی، تفریحی و گردشگری کیش در سال‌های اخیر از جمله عوامل موثرایجاد انگیزه‌ درهموطنان برای سفر به جزیره کیش بودند، اما در ماه‌های گذشته نمونه بودن این جزیره در رعایت ضوابط بهداشتی، اصلی‌ترین دلیل انتخاب این منطقه به عنوان مقصد گردشگری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدر دواشی که همراه خانواده‌ی خود از اصفهان به کیش آمده است، جاذبه‌های تفریحی جزیره را دلیل اصلی انتخاب خود برای سفر عنوان کرد و گفت: پس از دو سال کار مداوم، احساس می کردم نیاز شدیدی دارم تا به کیش سفر کنم. وی شرایط بهداشتی این جزیره را قابل ‌قبول عنوان کرد.
مرد جوانی هم که برای چهارمین بار از بوشهربه کیش آمده بود، باوجود اینکه از امکانات تفریحی کیش و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح شهر رضایت کامل داشت، خواستار توجه بیشتر اماکن اقامتی و پذیرایی به رعایت ضوابط بهداشتی شد و گفت: برخی گردشگران هنگام ورود و خروج و سفارش غذا از ماسک استفاده نمی‌کنند که باید به آنها تذکر جدی داده شود. برخی از نیروهای پذیرایی نیز هنگام سرو غذا ماسک ندارند.
خانم روحبخش که به همراه همسرش از مشهد و برای چندمین بار مهمان کیش زیبا بودند، تمیزی و سلامت کیش را دلیل اصلی انتخاب این جزیره به عنوان مقصد گردشگری خود عنوان کرد و گفت: بسته شدن مسیر دریایی کیش در راستای حفظ سلامت گردشگران امنیت روانی بیشتری را برایمان پدید آورد.
نصرت غفارزاده و همسرش نیز که از تهران، مهمان کیش هستند، گرمای کیش را انگیزه‌ی خودشان از سفر عنوان کرده و گفتند: در اسکله‌ها و سواحل کیش، باید نظارت بیشتری جهت رعایت ضوابط اعمال شود چراکه برخی گردشگران توجه جدی به این امرندارند.
خانم جوانی که از کسبه‌ی یکی از بازار‌های کیش بود نیز، خواستار توجه جدی مسافران به رعایت ضوابط بهداشتی شد و گفت: بعضی از مسافران در این مورد حتی افراط می کنند، اما بعضی دیگر اهتمام کمتری به رعایت ضوابط دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رعایت ضوابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها