Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:10:08 GMT

سه هزار قرارگاه نوروزی پلیس در کشور راه اندازی شده است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۵۸۲۸

سه هزار قرارگاه نوروزی پلیس در کشور راه اندازی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از کلانتری‌های مرکز استان با اشاره به راه اندازی قرارگاه نوروزی در سه هزار کلانتری و پاسگاه در کشور، مدیریت جرم و تأمین نظم و امنیت محلات و محورهای مواصلاتی را از جمله اهداف این قرارگاه‌ها بیان کرد.

وی همچنین با اشاره به کاهش انواع جرایم با اجرای طرح نوروزی، تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را از جمله برنامه‌های پلیس در سال ۱۴۰۰ بیان کرد و افزود: در راستای اجرای گام دوم تحول، این طرح در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عنوان خط مقدم و پیشانی ناجا دارای اهمیت ویژه ای هستند، افزود: از این رو یکی از اولویت‌های محوری ناجا، تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بوده و برنامه‌هایی در این زمینه تدوین شده است.

سردار معصوم بیگی با اشاره به تشکیل قرارگاه مرکزی نوروزی در ستاد ناجا یادآور شد: قرارگاه‌های استانی نیز با مسئولیت فرماندهان انتظامی استانی و قرارگاه‌های شهرستانی تشکیل می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، مدیریت ترافیک را از جمله مأموریت‌های قرارگاه‌های نوروزی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه ناجا در مدیریت جرم موفق بوده و بسیاری از جرایم از جمله سرقت به عنف، خودرو، منزل و غیره کاهش یافته است.

وی یادآور شد: در حوزه تأمین نظم و امنیت نیز مأموریت‌های ناجا به خوبی در حال انجام است.

کد خبر 5174686

منبع: مهر

کلیدواژه: ناجا مهدی معصوم بیگی پلیس پیشگیری ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا نوروز خطبه های نماز جمعه بوشهر عکس استانها تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گرگان ایلام گردشگری عید نوروز سانحه تصادف قرارگاه ها کلانتری ها پاسگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی صبح آدینه در بازدید از پاسگاه آبخوری و در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۲۰ فقره سرقت خبر داد و تاکید کرد: مأموران پاسگاه در گشت زنی روزمره خود در محور دامغان - سمنان و با هوشیاری می‌توانند این فرد سارق را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی در گشت خود متوجه بار سنگین یک دستگاه وانت پیکان شده و آن را متوقف می‌کنند، افزود: در بازرسی از خودرو مقادیر زیادی بار ضایعات یافت شد اما با توجه به وزن زیاد بار خودرو و ساعت تردد آن مأموران ظن بیشتر به راننده خودرو پیدا کرده و با هماهنگی‌های صورت گرفته خودرو و راننده آن را به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه راننده خودرو در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد.

کد خبر 6088895

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد