Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که رضا شکاری گزینه نقل و انتقالاتی پرسپولیس با گل گهر سیرجان توافق هم کرده است، اما هنوز دعوای حقوقی او با باشگاه تراکتور ادامه دارد و به نتیجه نرسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که باشگاه تراکتور و بازیکن سابق این تیم برای رسیدن به توافق و حل پرونده حقوقی به توافقات ابتدایی رسیده بودند، در نهایت این توافق و بازگشت چند ماهه بازیکن به تراکتور محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا شکاری در پایان فصل گذشته فوتبال ایران، قراردادش را با تیم تراکتور تبریز به صورت یک طرفه فسخ کرد و با این اقدامش حسابی خبرساز و جنجالی شد. شکاری مدعی بود مسئولان باشگاه تراکتور قراردادش را دست‌کاری کرده‌اند و به همین دلیل به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت برد.

این شکایت در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون بی نتیجه ماند و مسئولان این کمیته، بررسی ادعای شکاری را در حیطه صلاحیت و وظایف خود ندانستند. به این ترتیب، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع و اقداماتی برای به ثمر رساندن آن صورت گرفت.

شکاری در واقع همان مسیری را رفت که رشید مظاهری رفته بود. مظاهری هم در پایان فصل گذشته قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و به استقلال تهران پیوست. شکایت تراکتور از فسخ قرارداد مظاهری راه به جایی نبرد و این دروازه بان در نهایت پیروز پرونده شد.

ماجرا برای شکاری که امیدوار بود سرنوشت مشابهی با مظاهری داشته باشد، کمی پیچیده‌تر شد و حتی کار بررسی ادعای این بازیکن مبنی بر دست بردن در قراردادش، به کارشناسان خط کشید؛ هرچند که بررسی‌های کارشناسی هم نتوانست گره‌ای از مشکل شکاری و تراکتور باز کند.

آخرین راهکار کمیته انضباطی برای جمع کردن این پرونده در هفته‌های منتهی به پایان سال ۱۳۹۹، پیشنهاد تفاهم و توافق به طرفین بوده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد بعد از چانه زنی و رایزنی‌های متعدد، رضا شکاری راضی می‌شود تا پایان فصل در تراکتور بماند و سپس از این تیم جدا شود. در واقع شکاری در ازای حضور چند ماهه در تراکتور، قید سه فصل دیگر از قراردادش با این تیم را می‌زد.

این پیشنهاد ابتدا مورد موافقت مسئولان تراکتور قرار گرفت اما در نهایت با آن مخالفت شد و دعوای طرفین هم بر سر این مسئله بالا گرفت.

آخرین خبرها حاکی از این است که شکاری بدون توجه به رای نهایی پرونده، به زودی قرارداد خود را با باشگاه گل گهر سیرجان امضا می‌کند و تا پایان فصل در این تیم توپ خواهد زد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه تراکتور تراکتور رضا شکاری گل گهر سیرجان باشگاه تراکتور پرسپولیس تراکتور رضا شکاری گل گهر سیرجان باشگاه تراکتور پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟