Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر برومند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نهاد سال ۹۹ افزون بر ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض به متقاضیان و افراد محروم و خانواده های نیازند و فاقد مسکن مناسب پرداخت کرد.

وی تصریح کرد: مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال آن تسهیلات کم بهره و همچنین ۲۰۰ میلیارد ریال نیز در قالب کمک بلاعوض بوده  که به ۸۵۰ نفر از واجدان شرایط در سطح روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد مسکن انقلب اسلامی شهرستان لارستان گفت: این میزان کمک بلاعوض از مبلغ پنج تا ۳۰ میلیون تومانی به متقاضیان و افراد نیازمند و محروم پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن لارستان بیان کرد:  همچنین این نهاد سال گذشته به  ۳۴۰ نفر از واجدان شرایط و افرد محروم وام های ۵۰۰ و۳۰۰ میلیون ریال در قالب کمک  های بلاعوض پرداخت کرد.

وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات ‌وکمک بلاعوض به ۱۰۰ نفر از اقشار کم درآمد و خانوار های دارای دو معلول زیرپوشش بهزیستی نیز از دیگر اقدامات بنیاد مسکن لارستان برای تامین سر پناه مقاوم به متقاضیان این شهرستان بوده است. 

وی ادامه داد: حمایت از محرومان و افراد نیازمند و خانواده های فاقد مسکن و سرپناه مناسب در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر لارستان در سال ۱۴۰۰ نیز با جدیت و قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لارستان بیان کرد: همچنین این نهاد در سال ۹۹ افزون بر ۱۴۰ میلیارد ریال کمک‌های بلاعوض به ۵۸۴ متقاضی از خانواده‌های محروم و اقشار کم درآمد، ایتام و طلاب پرداخت کرده است.

برومند افزود: در مدت یاد شده نیز، ۸۰۶ قطعه زمین به جوانان، افراد نیازمند و فاقد مسکن در روستاهای این شهرستان واگذار و ۳۰ هکتار از زمین‌های ملی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تملک شده است.

وی تصریح کرد: صدور بیش از ۵۰۰ جلد سند روستایی به ویژه در بخش‌های جویم و بیرم، اجرای طرح‌های بهسازی روستایی شامل تک لبه، کانیو، زیرسازی و دیوارحائل برای ۹روستا با صرف اعتباری بیش از ۱۰میلیارد ریال، عملیات لبه گذاری‌، محوطه سازی، اجرای سنگ فرش و پارک محله ای برای سه روستای کریشکی، گاوبست و چغان با اعتباری افزون بر۱۲ میلیارد ریال و همچنین بازنگری طرح هادی در۱۱ روستای لارستان از دیگر فعالیت‌ها و اقدام‌های مهم این نهاد در سال ۹۹ بوده است.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر  لار در ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز مرکز استان فارس واقع شده است.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی لارستان فارس پروندهٔ خبری بازار مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی تسهیلات مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی لارستان فارس اخبار کنکور میلیارد ریال کمک بلاعوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور