Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید رسول حسینی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دوم فروردین نیز ۱۰ تن مرغ در سطح شهرستان چالوس توزیع شد که با بررسی‌های صورت گرفته امروز به ۱۸ تن رسیده است.

وی ادامه داد: از اداره صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی درخواست شده تا آمار دقیق مصرف روزانه مرغ در سطح شهرستان چالوس را مشخص تا بتوانیم بر اساس نیاز روزانه تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس اذعان داشت: بحث رستوران‌ها در سطح شهرستان نیز برای مهم است و باید میزان مصرف مرغ آنها نیز مشخص و برای تأمین نیاز آنها اقدام شود که پیش بینی می‌شود امروز و فردا شرایط تأمین مرغ در سطح شهرستان چالوس عادی شود.

وی گفت: بر اساس دستوری که به اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان چالوس داده شد نظارت بر اصناف و نحوه توزیع و فروش مرغ در سطح شهرستان چالوس انجام می‌شود و در صورت مشاهده تخلف قطعاً برخورد می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مشکل شهرک صنعتی مرزن آباد ادامه داد: شهرک صنعتی مرزن آباد از ظرفیت خوبی برخوردار است و کارخانه‌های مناسبی نیز در آنجا سرمایه گذاری کرده اند که باید مشکلات آنها رفع شود.

حسینی بیان داشت: یکی از مشکلات مهم این شهرک صنعتی عدم تردد کامیون برای انتقال تولیدات و وارد کردن مواد اولیه به وسیله خودروهای سنگین از مسیر جاده چالوس بوده که مقرر شد در این زمینه مکاتبه‌ای با استانداری صورت گیرد تا بتوانیم با مجوز تردد در زمان‌های خاص این مشکل مرتفع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس اذعان داشت: در حوزه زیر ساختی اعم از آب، برق و گاز مشکلاتی در شهرک صنعتی مرزن آباد وجود دارد که باید با برگزاری جلسات شهرستانی نسبت به رفع آنها اقدام کرد وو رفع موانع تولید باید در الویت همه ادارات و نهادها باشد که به تولید کنندگان کمک کنند.

حسینی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی مرزن آباد بحث تسهیلات بانکی و مشکلاتی است که با بانک‌ها دارند که جلسه ویژه ای با حضور بنگاههای اقتصادی، صنایع و سرمایه گذاران با رؤسای بانک‌ها در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: کارگروه رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن آباد با حضور هیأت امنای این شهرک و مسئولین مربوطه به صورت ماهانه برگزار تا مشکلات و موانع توسعه‌ای اینن شهرک مطرح و برای رفع آن اقدام شود.

وضعیت کرونایی چالوس شکننده است

سید رسول حسینی اظهار داشت: وضعیت شهرستان چالوس از نظر سطح رنگ بندی در موضوع کرونا زرد است اما این وضعیت شکننده بوده و رعایت نکات بهداشتی باید در اولویت همه باشد.

وی ادامه داد: تحت هر شرایطی باید از عادی انگاری جلوگیری شود و پرهیز از میهمانی رفتن و میهمانی دادن باید مورد توجه خانواده‌ها قرار گیرد.

حسینی بیان داشت: تمام پروتکل‌های بهداشتی که مد نظر ستاد کرونا است باید در سطح شهرستان انجام دهد و نباید به راحتی از این موضوع مهم گذر کنیم زیرا شرایط شکننده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس اذعان داشت: با توجه به اینکه حضور گردشگر و مسافر در شهرهایی که در حالت زرد قرار دارند ممنوع نیست لذا درخواست ما از همه این است که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: وضعیت بهداشتی عوارضی آزاد راه تهران شمال در قطعه ۴ مناسب نیست و مسئولین مربوطه باید هر چه سریع‌تر از نظر بهداشتی آن مکان را سروسامان دهند.

حسینی بیان داشت: نظارت ستاد مبارزه با کرونا شهرستان چالوس در بخش‌های مختلف شهرستان به صورت مستمر ادامه دارد.

فرماندار چالوس تاکید کرد: تمام نیروهای امدادی، راهداری و هلال احمر در آماده باش قرار دارند و در مسیر جاده کندوان و سطح شهر مرزن آباد، چالوس و هچیرود مستقر هستند.

کد خبر 5174834

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری چالوس رسول حسینی مرغ ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه نوروز بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گرگان عکس استانها ایلام گردشگری تردد وسایل نقلیه عید نوروز شهرک صنعتی مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام