Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۱۱ مورد از نقاط حادثه خیز طی سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد با ورود دستگاه قضایی شناسایی و رفع شد. خبرگزاری میزان – احیاء حقوق عامه یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه قضایی است که اجرای آن حسب قانون با مدعی العموم است.

در ادامه به برخی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه احیاء حقوق عامه در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد طی ۱۱ ماهه سال گذشته اشاره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد مجموعا ۱۱۱ مورد از نقاط حادثه خیز شناسایی و رفع شد که جمعاً ۱۱۱ مورد به طول ۱۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع از نقاط حادثه خیز اصلاح شد.   بیشتر بخوانید: شناسایی نقاط حادثه خیز رانندگی در تهران با ورود دادستانی همچنین در راستای پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا اقدامات متعددی انجام شده که از جمله آن‌ها نظارت مستمر بر بازار با ایجاد کارگروه مشترک متشکل از دادستان، رئیس صمت، مدیرکل تعزیرات، معاون اقتصادی استاندار که منجر به برخورد قاطع با تعداد زیادی از صنوف متخلف و گرانفروش و پلمپ موقتی آن‌ها شد، حمایت و پیگیری جهت فعالیت مجدد کارخانه الکل سازی که قریب ۱۰ سال به دلیل مشکلات مالی غیرفعال بود، حمایت و تقویت شرکت تولید وسایل آرایشی بهداشتی سینره جهت افزایش ظرفیت تولید ژل ضدعفونی کننده و نظارت بر توزیع آن به طوری که علاوه بر تأمین نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد مازاد تولید جهت توزیع در اختیار سایر استان‌ها قرار گرفت، شرکت مستمر در جلسات ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا و همکاری لازم قضایی با این ستاد به منظور مقابله با شیوه این ویروس و نظارت بر اماکنی که خطر شیوع ویروس کرونا در آن‌ها بیشتر است از جمله جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، است.

انتهای پیام/ برچسب ها: حقوق عامه نقاط حادثه خیز کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوق عامه نقاط حادثه خیز کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد نقاط حادثه خیز ۱۱۱ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه