Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:11:55 GMT

بستری 42 بیمارکرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه یزد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۷۹۰۶

بستری 42 بیمارکرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه یزد

تاخت و تاز کرونا، همچنان ادامه دارد
 
به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، دکتر ابراهیم سلمانی با اشاره به افزایش آمار بیماران کرونایی در استان، اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی استان یزد به ۱۷۲ تن رسیدند.

وی افزود: در حال حاضر از تعداد کل بیماران کرونایی استان، ۴۲ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: با فرا رسیدن تعطیلات نوروز و سفرهای نوروزی و برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، نگران افزایش چشمگیر بستری‌ها و موج جدید کرونا بعد از تعطیلات هستیم.
 
دکتر سلمانی خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان و سرعت انتقال بالای ویروس جهش یافته و همزمانی آن با آغاز سال جدید، همشهریان  بیش از پیش شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت و برای کارهای غیرضروری از حضور در اجتماعات جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید یزد بخش مراقبت های ویژه دانشگاه علوم پزشکی سخنگوی علوم پزشکی یزد آی سی یو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روز کارگر» تعطیل رسمی است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس ماده ۶۳ قانون و مقررات کار جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر (۱۱ اردیبهشت) نیز جزو تعطیلات رسمی کارگران به حساب می‌رود.

بنابراین، روز کارگر همچون روز‌های جمعه تعطیل رسمی برای کارگران بوده و چنانچه کارفرما مبادرت به تعطیلی نکند باید ساعت کاری این روز تعطیل کار محاسبه شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی