Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پی کمبود مرغ در قم و تشکیل صف در محل‌های عرضه مرغُ شب گذشته فرماندار قم، مرتضی حیدری همراه با هیاتی شامل مدیرکل دامپزشکی استان قم، معاون بهبود تولیدات دامنی جهاد کشاوری، معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونان فرماندار، ناظران بهداشت و جمعی از خبرنگاران از کشتارگاه صنعتی بهاران قم بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که به مدت ۳ ساعت به طول انجامید، فرماندار قم و همراهان از فرایند کشتار، استحصال، تولید، بسته بندی، نگهداری، ذخیره سازی و حمل نقل بازدید کردند و روند انجام امور را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

مرتضی حیدری در جمع خبرنگاران، به تدابیر اتخاذ شده برای توزیع مرغ و رساندن آن به دست مصرف کننده اشاره کرد و گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی مسئول برای تامین و توزیع مرغ گرم در این ایام تا رسیدن به دست مصرف کننده اهتمام ویژه ای دارند و این روند به طور دائم در رصد مسئولین است.
رئیس کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان قم افزود: توزیع مرغ گرم خارج از شبکه توزیع با قیمت بالاتر از نرخ مصوب (کمیسیون تنظیم بازار) ممنوع است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.
حیدری تصریح کرد:‌ مجموعه های بازرسی و نظارتی باید با دقت بیشتر بر نحوه توزیع این محصول نظارت کرده و گزارشات مربوط به این موضوع را در اسرع وقت پیگیری کند.
فرماندار قم همچنین از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی مرغ نیز که در این ایام با توجه به نوسانات بازار زحمات زیادی را متحمل شدند، تشکر و قدردانی کرد.
در این بازدید مقرر شد تا کمیسیونی متشکل از دستگاه های نظارتی و تولیدی تشکیل شده و آمار مرغ گرم تحویل گرفته شده از کشتارگاه و محل های توزیع و نحوه توزیع مورد نظارت دائمی قرار گیرد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم مرغ تنظیم بازار کشتارگاه فرماندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد