Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@09:43:57 GMT

حضور اثرگذار آستان قدس رضوی در عرصه خدمات اجتماعی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۰۱۲۹

حضور اثرگذار آستان قدس رضوی در عرصه خدمات اجتماعی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: حضور آستان قدس رضوی در عرصه اجتماعی، حضوری بابرکت است و آثار خوبی در کشور و حتی عرصه بین‌المللی دارد.

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی بختیاری با اشاره به رسالت‌های اجتماعی آستان قدس رضوی اظهار داشت: عشق و علاقه زایدالوصفی از سوی مردم نسبت به علی بن موسی الرضا(ع) وجود دارد و نام مبارک ایشان، خود یک نوع درمان برای مسائل اجتماعی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: این مسئله را در تجربه و به عینه نیز شاهد بودیم، برای مثال همه ساله در دهه کرامت شاهد هستیم که برنامه‌های زیرسایه خورشید با شور و استقبال بالایی برگزار می‌شود و هیئت‌های خدام آستان قدس رضوی در سایر کشورها و استانها و مراکز عمومی همچون بیمارستان‌ها و زندان‌ها حاضر می‌شوند که با اشتیاق و استقبال مردم روبرو می شوند و این بیانگر اهمیت حضور اجتماعی آستان قدس است.

بختیاری افزود: همچنین حضور آستان قدس رضوی در هنگامه حوادث اجتماعی و طبیعی، برای مردمان آسیب دیده ملجاء امید و آرامبخش است.

قائم مقام اسبق تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: بنابراین با این رویکرد، حضور آستان قدس در مصائبی همچون زلزله و سیل و رسیدگی به نیازمندان و اشتغال‌زایی، حضوری ارزشی و بابرکت است.

وی عنوان کرد: در مجموع باید گفت با توجه به حکم مقام معظم رهبری، حضور آستان قدس رضوی در عرصه اجتماعی، حضوری با برکت است و آثار خوبی در کشور و حتی عرصه بین‌المللی دارد زیرا برخی برنامه‌های آستان قدس همچون زیر سایه خورشید مخاطبانی بین‌المللی در ۳۶ کشور جهان دارد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره آستان قدس رضوی خدمات اجتماعی مرتضی بختیاری آستان قدس رضوی حضور آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی