Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@23:48:21 GMT

آشنایی با تکنولوژی و سری محصولات AcuSense هایک ویژن

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۵۵۰۱

آشنایی با تکنولوژی و سری محصولات AcuSense هایک ویژن

احساس ایمنی یکی از اساسی ترین نیازهای انسان است، ایمنی شخصی و دارایی نیز در این احساسات ادغام می شود. و این دقیقاً به همین دلیل است که افراد سیستم های امنیتی را در خانه ها و مشاغل خود نصب می کنند. در مقایسه با سیستم های هشدار مبتنی بر سنسور متداول، یک سیستم نظارتی که از دوربین ها استفاده می کند دارای چندین مزیت است: توانایی تماشای رویدادها در زمان واقعی، به دست آوردن داده های کلیدی در مورد آن حوادث و ارائه مدارک محکم و دقیق برای اجرای قانون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فناوری AcuSense با افزودن اطلاعاتی به دوربین های محبوب و ضبط کننده های ویدیوی هایک ویژن، این محصولات را به گزینه های مناسب شما برای داشتن یک سیستم امنیتی در دسترس و هوشمند تبدیل می کند! 

تکنولوژی ACUSENSE هایک ویژن چیست؟ جادوی پشت همه اینها - الگوریتم یادگیری عمیق است

همانطور که از نام آن پیداست، فناوری AcuSense هایک ویژن حس دقیق را در سخت افزارهای امنیتی فراهم می کند. با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق، فناوری AcuSense افراد و وسایل نقلیه را از سایر اجسام متحرک متمایز می کند.       

روی وقایع مناسب تمرکز کنید - نفوذ انسان و وسایل نقلیه

بیشترین نگرانی ها در زمینه محافظت از محیط، ورود وسایل نقلیه است. تکنولوژی AcuSense کمک می کند تا شما را به تمرکز بر روی وقایع انسانی و وسیله نقلیه به دو روش: این دستگاه فقط یه اعلام هشدار را آغاز می کند زمانی که نوع نفوذ از پیش تعیین شده (انسان یا خودرو) صورت می گیرد، و فیلم های مربوط به وقایع را اگر انسان و خودرو باشد دسته بندی می کند.

دقت زنگ های هشدار برای انسان و خودرو ها

کاربران می توانند بر روی هشدارهای ایجاد شده توسط انسان و وسایل نقلیه تمرکز کنند در حالی که هشدارهای دروغین ایجاد شده توسط حیوانات کوچک یا سایر اشیا بی ربط بسیار کاهش می یابد.

هشدار دیداری و شنیداری

روشهای پاسخگویی و بازدارندگی در محل با استفاده از هشدارهای شنیداری بصری و قابل تنظیم، لایه محافظت دیگری ایجاد می کند.

اهداف را سریعاً براساس نوع جستجو کنید

کلیپ های ویدئویی بر اساس دسته های انسان و وسایل نقلیه مرتب می شوند و طبقه بندی اشیا به میزان بسیار زیادی کارایی جستجو را بهبود می بخشد. 

هشدار دقیق برای انسان و وسایل نقلیه

یک دوربین نظارتی معمولاً بسیاری از حوادث را می بیند، از افرادی که از یک محیط عبور می کنند تا حیواناتی که به طور تصادفی وارد آن می شوند. چه اتفاقی می افتد زمانی که می خواهید به حفاظت خود را دریافت و اطلاع رسانی که رویداد محیط عبور می گیرد؟

 

دیداری

هشدار نفوذ

هشدارها را به عنوان انسان ، وسیله نقلیه یا سایر موارد دسته بندی می کند

واکنش و بازدارندگی در زمان واقعی

محصولات AcuSense

آره

آره

آره

بله: هشدار بصری و شنیداری داخلی

محصولات نظارت عادی

آره

آره

نه

اختیاری: آژیر یا نور خارجی

محصولات هشدار دهنده

نه

آره

نه

اختیاری: آژیر یا نور خارجی

محصولات AcuSense را با سایر سیستم های امنیتی محیطی معمولی مقایسه کنید           

DVR های سری AcuSense هایک ویژن

تکنولوژی AcuSense براساس الگوریتم Deep Learning هایک ویژن است که اولین بار در محصولات IP از آن استفاده شد. الگوریتم Deep Learning  ساختار عمیق تری نسبت به الگوریتم های هوشمند معمولی دارد که تنها دارای عملکردهای ابتدایی هستند. این ساختار به طرز شگفت آوری منجر به عملکرد دقیق و جزئی تر سیستم تجزیه و تحلیل یا پردازش تصویر هایک ویژن (VCA)  می گردد. این دستگاه های ضبط به طور کلی دارای 3 قابلیت زیر هستند:

سیستم ردیابی سوژه هایک ویژن فیلتر آلارم های کاذب جستجوی سریع سوژه در تصاویر

تکنولوژی AcuSense  قادر به تشخیص جزئیات و شکل بدن افراد و وسایل نقلیه از سایر سوژه های دیگر است. علاوه بر این می تواند آلارم های کاذب که توسط اشیاء متحرک ایجاد می شوند را نیز فیلتر و حذف کند. این تکنولوژی همچنین یک تابع هدف یاب قدرتمند و سریع را فراهم می کند که قادر به تجزیه و تحلیل تصاویر و جمع آوری و استخراج تمامی تصاویر افراد یا وسیله نقلیه از کل تصاویر ضبط شده است. این به این معنی است که کاربران می توانند به سرعت برای هدف مورد نظر خود جستجو کنند. این ویژگی فوق العاده، دستگاه DVR هایک ویژن را قوی تر و قابل اعتماد تر از قبل می سازد.

آشنایی با سری AcuSense هایک ویژن DVR مدل iDS-7204HQHI-M1/S

قیمت دستگاه دی وی آر DVR هایک ویژن مدل iDS-7204HQHI-M1/S یک دستگاه HD-DVR است که دارای ۴ عدد کانال است. این دستگاه قابلیت ساپورت دوربین های هایک ویژن (HDTVI) را تا کیفیت ۸ مگاپیکسل فقط بر روی یک کانال و ما بقیه کانال ها تا ۵ مگاپیکسل پشتیبانی میشود داشته همچنین قابلیت پشتیبانی از سایر دوربین های مداربسته با تکنولوژی آنالوگ، AHD (تا کیفیت ۵ مگاپیکسل) و HDCVI (تا کیفیت ۴ مگاپیکسل) نیز دارد. دستگاه DVR هایک ویژن مدل iDS-7204HQHI-M1/S از نکات جالب در مورد این دستگاه، امکان اتصال ۶ عدد دوربین تحت شبکه با کیفیت ۶ مگاپیکسل به آن است. پورت های ورودی و خروجی آن شامل موارد زیر است:

یک کانال ورودی صدا جهت اتصال به میکروفون  یک کانال خروجی صدا برای اتصال به اسپیکر خروجی تصویر از نوع HDMI (با امکان انتقال همزمان تصویر و صدا) خروجی VGA جهت اتصال به مانیتور یک پورت ارتباطی شبکه از نوع LAN(خروجی/ورودی) با پهنای باند ۱۰M / ۱۰۰M / ۱۰۰۰M است که امکان اتصال به شبکه های کامپیوتری و همچنین قابلیت انتقال تصاویر بر روی اینترنت و موبایل را فرآهم می کند. دارای دو درگاه پورت USB یکی در جلوی دستگاه و دیگری در پشت دستگاه است.

قابلیت پشتیبانی از ۱ عدد هارد با ظرفیت ۱۰ ترابایت از دیگر مشخصات این دستگاه است. روش فشرده سازی اطلاعات در دستگاه iDS-7204HQHI-M1/S از نوع H.265+Pro ،H.265+ ،H.265 ،H.264+ ،H.264 است.

استفاده از فناوری و تکنولوژی AcuSense هایک ویژن در مدل iDS-7204HQHI-M1/S

بهبود امنیت با ارسال آلارم های درست با استفاده از سری AcuSense هایک ویژن سیستم های مدار بسته معمولی می توانند با استفاده از ویژگی VCA، مواردی مانند تشخیص حرکت، تشخیص عبور از خط فرضی، تشخیص نفوذ و موارد دیگر را تشخیص بدهند اما مشکل بزرگ، اعلام آلارم های اشتباه توسط این سیستم هاست. تشخیص اشتباهی که می تواند بخاطر حرکت حیوانات، افتادن برگ درخت و… رخ بدهدمی تواند آلارم های کاذب متعددی را برای کاربران ایجاد کند که این مهم در دراز مدت باعث کاهش میزان اعتماد کاربر نسبت به این اعلان ها خواهد شد. با استفاده از تکنولوژی Acusense هایک ویژن، کاربران می توانند تهدیدات واقعی مانند وجود انسان یا وسیله نقلیه را در تصاویر تشخیصو با دقت بسیار بالایی هر گونه تهدیدی را در مراحل ابتدایی تشخیص بدهند. افزایش دقت هشدار هوشمند تجهیزات هایک ویژن باعث صرفه جویی در وقت و نگرانی مدیران امنیت سیستم می شود.

مزایای تکنولوژی AcuSense برای انواع کسب و کارها

 

املاک مسکونی

از دوربین های AcuSense هایک ویژن می توان در محیط های بیرونی و برای حفاظت از حصار ها، فنس ها و برای جلوگیری از ورود افراد و سارقین استفاده نمود. با استفاده از قابلیت تشخیص وسایل نقلیه در فناوری AcuSense نیز می توان از پارک کردن های غیر مجاز بر روی خطوط عابر پیاده، مقابل درب خروجی های اضطراری و … جلوگیری نمود.

ساختمان ها و کارخانه های کوچک

فناوری AcuSense می تواند به پرسنل امنیتی کمک کند تا از ورود سارقین و سایر افراد به مناطق ممنوع جلوگیری کنند و ریسک های احتمالی را به حداقل ممکن برسانند. DVR های AcuSense همچنین می توانند برای نظارت و کنترل انبارها و اتاق های اداری که دارایی های ارزشمند در آن واقع شده اند مورد استفاده قرار گیرند.

فروشگاه های کوچک

با وجود قابلیت تشخیص چهره در دوربین هایک ویژن می توان از آنها در فروشگاه های کوچک به منظور نظارت بر نقاط کلیدی نظیر  صندوق ها و محدوده آنها، اتاق های مخصوص کارکنان و یا انبار کالاها استفاده نمود. صاحبان فروشگاه همچنین قادر خواهند بود که تصاویر ضبط یا گرفته شده را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنند و در صورت بروز هرگونه اختلالی اعم از مفقودی کالا، عدم مدیریت صحیح کارکنان، هجوم سارقین و … اطلاعات آن را دریافت کنند.

هتل ها

هابک ویژن AcuSense می تواند به صاحبان هتل های کوچک برای اهداف امنیتی و نظارتی شان کمک بسیاری کنند. به این ترتیب که در هنگام وقوع رویدادهایی از قبیل ورود افراد یا وسائل نقلیه به هتل بدون هماهنگی هشدارهای لازم به آنها داده شود. دوربین ها و NVR های AcuSense می توانند به خوبی امنیت محیط داخلی و خارجی هتل و حفاظت از مهمانان و اموال آنها را تامین کنند. با استفاده از فن آوری AcuSense هایک ویژن، مشتریان کسب و کارهای کوچک می توانند سطح جدیدی از امنیت را به خوبی احساس کنند. در حالی که مداخلات دستی و فردی به علت آلارم های کاذب کاهش و امکان صرفه جویی بیشتر در زمان و هزینه ها افزایش می یابد. در عین حال نیز، تکنولوژی AcuSense فرصت بزرگی برای نمایندگان فروش محسوب می شود، و به آنها کمک می کند تا راهکارهای پیشرفته نظارتی را که قبلا نمی توانستند برای مشتریان خود فرآهم کنند، ارائه دهند.

خلاصه مطلب

همانطور که می‌دانید هایک ویژن در عرصه محصولات و راه حل‌های امنیتی نوین، شرکت پیشرویی محسوب می‌شود. حال این کمپانی بزرگ نسل جدیدی از محصولات اکیوسنس (AcuSense) خود را روانه بازار کرده است. از آنجای که شرکت دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن در ایران می باشد مشتریان و همکاران عزیز می توانند به وبسایت دیجی حفاظ مراجعه کنند، جهت خرید آنلاین و یا مشاوره قبل از خرید با شماره 02166742890 تماس حاصل فرمایید پست الکترونیکی ما info@cctvhikvision.center  می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها هایک ویژن سیستم های ایمنی سیستم های هشدار رپرتاژ آگهی اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها انسان و وسایل نقلیه AcuSense هایک ویژن تکنولوژی AcuSense مدل iDS 7204HQHI M1 S وسیله نقلیه فناوری AcuSense دوربین ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد

به‌دنبال انتشار گزارش مالی فصل اول سال ۲۰۲۴ گوگل، ارزش بازار آلفابت در بورس از ۲ تریلیون دلار فراتر رفت.

به گزارش دیجیاتو، گوگل یا در واقع آلفابت در یک سال اخیر با چالش‌های زیادی از جمله ظهور هوش مصنوعی مولد که به‌عنوان رقیب موتور‌های جستجو درنظر گرفته می‌شوند، دست‌وپنجه نرم کرده است. اما رشد این شرکت ادامه داشته و حالا ارزش بازار غول فناوری مستقر در ماونتین ویو از ۲ تریلیون دلار فراتر رفته است.

آلفابت، شرکت والد گوگل، سال گذشته در ماه نوامبر یک بار ارزش بازار ۲ تریلیون دلار را لمس کرده بود، اما حالا به‌صورت کامل این مرز را پشت‌سر گذاشته است. این شرکت اکنون چهارمین شرکت باارزش جهان است و در لحظه نگارش این مقاله با ارزش بازار ۲.۱۴۶ تریلیون دلار پس از مایکروسافت (۳ تریلیون)، اپل (۲.۶ تریلیون) و انویدیا (۲.۲ تریلیون) در جایگاه چهارم قرار دارد. پایین‌تر از آلفابت نام آمازون (۱.۸ تریلیون) و متا (۱.۱ تریلیون) دیده می‌شود.

برخلاف افت سهام متا پس از اظهارنظر «مارک زاکربرگ» درباره این مسئله که رسیدن به درآمد از هوش مصنوعی سال‌ها طول می‌کشد، گوگل اعلام کرده است که همین حالا هم موفق به یافتن روش‌هایی برای فروش فناوری‌های هوش مصنوعی خود شده است. گزارش مالی فصل اول ۲۰۲۴ این شرکت ظاهراً نظر معامله‌گران بازار بورس را جلب کرده و به خرید بیشتر سهام گوگل و در نتیجه افزایش قیمت آن منجر شده است.

غول ماونتین ویو در سه ماه نخست سال جاری میلادی ۲۳.۷ میلیارد دلار سود و ۸۰.۵ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. رقم درآمد این شرکت ۱۵ درصد بیشتر از بازه مشابه سال گذشته و سود آن ۱۴ درصد بیشتر از فصل تعطیلات پایان سال ۲۰۲۳ بوده است.

«ساندار پیچای»، مدیرعامل آلفابت، می‌گوید سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ عملکرد درخشان این شرکت در زمینه سرچ، یوتوب و خدمات ابری را نشان داده است و گوگل در آستانه ورود به عصر جمینای قرار دارد. این شرکت به‌زودی مراسم توسعه‌دهندگان خود را در ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌کند تا ضمن رونمایی از نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید، احتمالاً از پیکسل ۸A پرده بردارد.

دیگر خبرها

  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • آشنایی با کابل نسوز
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها