Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@14:27:00 GMT

چگونه با سیر لاغر شویم؟

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۶۱۶۴

مواد مغذی بسیاری در سیر وجود دارد که به کاهش وزن کمک می‌کنند. در این راستا نحوه استفاده از این گیاه برای لاغری منتشر شده شده است. خبرگزاری میزان _ روزنامه خراسان نوشت: ترکیب سیر خام و روغن زیتون یک درمان قدیمی برای کاهش وزن است که متابولیسم بدن را تقویت می‌کند، از این رو، کالری بیشتری سوزانده می‌شود در ادامه چند دستورالعمل طبیعی حاوی سیر که می‌تواند متابولیسم بدن را تقویت کند، ارائه شده‌است با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سیر و روغن زیتون این ترکیب حاوی آنتی اکسیدان‌ها مواد معدنی و اسید‌های چرب ضروری است که سطوح کلسترول بد (LDL) و فشار خون را کاهش می‌دهد.   مواد لازم یک حبه سیر خام یک قاشق غذاخوری روغن زیتون   آماده سازی حبه سیر را خرد و با یک قاشق روغن زیتون ترکیب کنید. این ترکیب را هر روز با معده خالی (با مشورت پزشک) مصرف کنید.   ‎سیر و دارچین   سیر و دارچین ترکیبی عالی برای افراد مبتلا به دیابت است، زیرا به کاهش انباشت گلوکز در جریان خون کمک می‌کند.   مواد لازم یک حبه سیر خام نصف قاشق چای‌خوری پودر دارچین یک فنجان آب (۲۵۰ میلی لیتر)   آماده سازی آب را به جوش آورید و سیر و دارچین را به آن اضافه کنید.   اجازه دهید نوشیدنی به دمای اتاق برسد سپس آن را از صافی عبور دهید.   نکته: مصرف بیش از حد سیر می‌تواند دستگاه گوارش را تحریک کند. از مصرف این ماده غذایی بیش از میزان توصیه شده پرهیز و حتما قبل از مصرف برای میزان و مدت مصرف با پزشک مشورت کنید.   ‎سیر و پیاز تراکم بالای ترکیبات گوگردی موجود در سیر و پیاز جذب چربی‌ها در روده را کاهش می‌دهد و به کاهش بافت چربی کمک می‌کند.   مواد لازم دو فنجان آب (۵۰۰ میلی لیتر) یک حبه سیر خام نصف یک پیاز   آماده سازی آب را به جوش آورید و سیر و پیاز را به آن اضافه کنید.   اجازه دهید برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دم بکشد. مایع را از صافی عبور دهید. بیشتر بخوانید: بهترین زمان برای مصرف ویتامین‌ها چه وقتی است؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: سیر سلامت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیر سلامت روغن زیتون حبه سیر سیر خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان

زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: ۲۵۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان تاکستان در فروردین سال ۱۴۰۳ ضبط و از چرخه عرضه خارج شد. 

وی بیان کرد: در روز‌های پایانی فروردین ماه ۱۴۰۳ و پس از طی مراحل قانونی، این مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، معدوم شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این امر با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب تاکستان، اجناس، کشف و ضبط و معدوم می‌شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هشدار! این دارو معتادتان می‌کند
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید