Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@16:48:48 GMT

دنبال مشتری مداری هستیم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۷۹۴۳

دنبال مشتری مداری هستیم

امتداد - مدیر حوزه مدیریت و ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین معتقد است: هدف اصلی از اجرای ری برندینگ در بانک کارآفرین بر مبنای اعتقاد راسخ به مشتری مداری، پویایی و لزوم تحول اساسی و بنیادی در ارائه خدمات مطلوب و نوین بانکی و با اتکا به کارکنان مجرب، امین و دلسوز و تجهیزات پیشرفته بانکی و ارتباطی بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری امتداد، مصطفی امیری مدیر حوزه مدیریت و ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین در مورد اهداف تعیین شده برای اجرای پروژه تازه گردانی هویت جدید بانک کارآفرین ادامه داد : همچنین رویکرد جدید بانک کارآفرین که بخش بنیادین آن از استراتژی‎های اصلی بانک نشات گرفته، قصد دارد بانکداری شرکتی را هدفمند‎تر و متمرکزتر در صنایعی همچون پتروشیمی، دارو (صنعت بیمارستانی)، IT و مخابرات، فلزات و غذایی دنبال کند. همچنین با توجه به روند شکل گرفته در دنیا و نیاز به توجه در حوزه تکنولوژی، این بانک قرار است در حوزه IT نیز سرمایه‎گذاری کند و در افق بلند مدت خود قصد دارد با توجه به روند تغییر دیپلماسی کشور، بانکداری بین‎المللی را دنبال کند.

امیری تاکید کرد: در همین حال طبق اهداف تعیین شده در پروسه ری برندینگ قصد داریم تا با ارائه خدمات و محصولات جدید، در بازارهای نو جایگاه جدیدی به دست آوریم
به گفته وی ،در جایگاه‌سازی مجدد برند (Re-Positioning ) قطعا بخش‌هایی از استراتژی‌های کسب‌و‌کار برند تغییر کرده و ری پوزیشنینگ بر اساس درک نیاز به این تغییرات انجام می شود.ری-برندینگ با ری-پوزیشنینگ بسیار نزدیک به هم هستند، اما زمانی که تغییر اساسی در استراتژی و هویت برند از قبیل توسعه برند به صنایع جدید و متفاوت، تغییر نام و مباحثی از این قبیل انجام شود مفهوم ری-برندینگ شکل می گیرد اما در ری-پوزیشنینگ بخش هایی از استراتژی کسب و کار تغییر می کند.
ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین در مورد ضرورت این تغییرات در آغاز دهه سوم حیات بانک کارآفرین گفت: جایگاه سازی مجدد، سطحی بالاتر از زنده نگه داشتن برند، در جایگاه و هویت مفهومی برند دارد. زمانی که یک برند به موضوعاتی از قبیل تغییر استراتژی سازمان و یا ظهور اتفاقاتی در ساختار کسب و کار می رسد، لازم است جایگاه سازی مجدد انجام دهد و تداعی، هویت و جایگاه برند خود را در ذهن مخاطب اصلاح و به روز کند.
امیری ادامه داد: در جایگاه سازی مجدد، احیا و به روز شدن هویت بصری و کلامی قطعاً انجام شده و علاوه بر تغییرات ظاهری، هویت مفهومی، وعده و جایگاه برند نیز به روز می شود.در جایگاه سازی مجدد قطعاً بخشهایی از استراتژی های کسب و کار و برند تغییر کرده که نیاز به این اقدام احساس شده است.گاهی یک تغییر در چشم انداز یا ماموریت سازمان، نقاط قوت و شایستگی های سازمان و یا فرصت ها و تهدیدهای بازار، ممکن است کل اجزای استراتژی را متحول کند و در چنین زمانی نیاز است جایگاه سازی مجدد انجام شود.
وی همچنین با اشاره به همکاری گسترده با هنرمندان و اساتید مطرح در اجرای هویت جدید بانک کارآفرین گفت: متخصصان در حوزه های برندینگ؛ استراتژی های برندسازی را یک مقوله چند بعدی می دانند که به عوامل مهم هویتی مانند هویت بصری، هویت نوشتاری، هویت شنیداری و هویت بویایی مانند رنگ، قلم، شعار، لوگو، فرهنگ سازمانی و حتی رایحه پرداخته و جلوه گری می کند. لذا زمانی که از پیاده سازی ری پوزیشنینگ برای بانک کارآفرین صحبت می شود این بدان معنا است که بانک کارآفرین از متخصصان خبره و با تجربه داخلی با بهره گیری از علوم و فنون روز دنیا در همه ی حوزه های تخصصی بهره برده و توانسته است همه هویت ها را در قالب و چارچوب استاندارد به زبان قابل درک برای مخاطبان تفسیر و تعریف کند تاری پوزیشنینگ بانک کارآفرین بتواند در عین استقلال و هویت مستقل، انتقال دهنده پیام و روحیه تخصصی برندبانک نیز باشند.

   

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک کارآفرین کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مرتضی افقه، استاد دانشگاه و اقتصاد دان گفت :به‌طور کلی دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بوده و حالا هم ضعیف است و تیم اقتصادی دولت تیم قدرتمندی نیست؛ چه مدیران بانک مرکزی و چه مدیران وزارت اقتصاد، اما به هر حال دولت اکنون که می‌گوید فروش نفت خوبی داریم، یعنی ارز هم در اختیار دارد و می‌تواند مدیریت کند اما در حوزه عرضه ارز با احتیاط رفتار می‌کند و در عرصه تقاضا هم قادر به مدیریت نیست.

هم‌میهن نوشت: این استاد دانشگاه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه این سخن از سوی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی که نرخ ارز بازاد آزاد را قبول نداریم، چقدر علمی است؟ بیان کرد: «من واقعاً نمی‌فهمم این چه حرفی است که دو مسئول عالی‌رتبه اقتصادی کشور یعنی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌زنند. واقعاً قابل فهم نیست زیرا هیچ مبنای علمی و تخصصی‌ ندارد. در بسیاری از اقلام‌ها ارز آزاد برای واردات استفاده می‌شود؛ یعنی خود دولت بهتر از هر کسی می‌داند کشور فقط محدود به همان اقلامی نیست که ارز دولتی دریافت می‌کنند و بسیاری از کالاها با ارز غیررسمی خریداری می‌شوند حتی بعضی از اقلام اساسی. حتی می‌شود گفت ۸۰درصد از واردات ما با ارز آزاد است و من می‌گویم این حرف اگر نگوییم بچه‌گانه است اما حتماً غیرعلمی است.


۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900070

دیگر خبرها

  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد