Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:44:12 GMT

کشف هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق از خودروی سواری

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۸۹۷۴

کشف هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق از خودروی سواری

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خوسف هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ که در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: همچنین ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر را کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف احشام و سوخت قاچاق در سربیشه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از ۲ اتوبوس مسافربری ۹ رأس گوسفند قاچاق و ۸۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع را به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ حسین تقی‌زاده اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام و سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودروها ۹ رأس احشام قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی و ۸۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق و سوخت کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه اظهار داشت: ماموران در این رابطه ۲ خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: مبارزه با قاچاق سوخت و احشام با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

برچسب‌ها خوسف قاچاق سوخت سربیشه خراسان جنوبی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوسف قاچاق سوخت سربیشه خوسف قاچاق سوخت سربیشه خراسان جنوبی انتظامی اخبار کنکور انتظامی شهرستان لیتر سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد

سرهنگ نایب زاده گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بستان آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل خودرو‌های عبوری در محل عوارضی بستان آباد به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بستان آباد افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضایی شد.

نایب زاده با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد  از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر