Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا علیمحمدی دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار و تأمین کالا‌های اساسی مردم در تعطیلات عید نوروز روزانه ۶۰ تن گوشت مرغ گرم در بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ استان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه میزان مرغ تولید شده در استان به اندازه کافی است و مشکل تنها به نحوه توزیع آن در بازار مرتبط است افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد نظارت مامورین صنعت و معدن و تجارت بر امر توزیع مرغ در فروشگاه‌ها و مراکز فروش مرغ جدی‌تر و دقیق‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۳۰۰ هزار قطعه مرغ آماده کشتار و عرضه به بازار مصرف است

علیمحمدی اضافه کرد: قیمت گوشت مرغ در برخی از استان‌های همجوار با استان ما تفاوت دارد و لذا همین موضوع ممکن است سبب گردد تا برخی افراد سودجو اقدام به خروج غیرقانونی گوشت مرغ از استان کنند که البته دستگاه قضایی به منظور صیانت از حقوق عامه با این افراد به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشت مرغ گرم تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان