Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:43:58 GMT

مقصد بعدی هافبک ایتالیایی چلسی فاش شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۰۰۵۴

مقصد بعدی هافبک ایتالیایی چلسی فاش شد

مدیر برنامه‌های جورجینیو می‌گوید این بازیکن در صورت ترک چلسی به بازگشت به سری آ و باشگاه ناپولی فکر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی 2018 بود که جورجینیو از ناپولی به باشگاه لندنی چلسی نقل مکان کرد. با این حال از آن زمان تا به حال صحبت های زیادی در رابطه با احتمال بازگشت این بازیکن به فوتبال ایتالیا و مشخصا باشگاه ناپولی مطرح شده که حالا یک بار دیگر مدیر برنامه‌های او به این مسئله واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خورخه سانتوس در این باره گفت: " شایعات زیادی در این‌باره وجود دارد چراکه او در ناپولی عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد. او لحظات ویژه ای را پشت سر می گذارد چرا که اکنون به یک بازیکن بسیار مهم در چلسی تبدیل شده است. با این حال او یک ملی‌پوش ایتالیایی است و در صورت ترک چلسی ما به بازگشت به سری آ فکر خواهیم کرد."

 

 

 

 

مدیر برنامه جورجینیو در ادامه صحبت های خود علاقه این بازیکن به ناپولی را تایید کرده و به نوعی برای بازگشت او به این تیم ایتالیایی چراغ سبز نشان داده است. سانتوس در این باره گفت: " اگر ناپولی پیشنهادی ارائه دهد ما آن را بررسی خواهیم کرد. او در ناپل روزهای خوبی را سپری کرد و دوستان زیادی در آن جا دارد. همه ما می‌دانیم که مائوریتزیو ساری(سرمربی سابق ناپولی و گزینه جانشینی جنارو گتوزو در این تیم) جورجینیو را دوست دارد اما ما باید بازار و وضعیت اقتصادی را هم درک کنیم. من نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد."

چلسی جورجینیو ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی جورجینیو ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴

ماجراجویی سیلوا در انگلیس به پایان می‌رسد

طرفداری | تیاگو سیلوا با انتشار ویدیویی اعلام کرد در پایان فصل جاری و پس از ۴ سال، چلسی را ترک خواهد کرد. سیلوای ۳۹ ساله که لقب مسن‌ترین بازیکن تاریخ چلسی را به دوش می‌کشد، در آگوست ۲۰۲۰ با قراردادی چهار ساله به جمع آبی‌های لندن پیوست و موفق شد با این تیم به عناوین مهمی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان دست یابد.

سیلوا تا به این لحظه ۱۵۱ بازی برای چلسی انجام داده و موفق به ثبت 9 گل و ۳ پاس گل شده‌است. از فلومیننزه به عنوان مقصد بعدی این مدافع باتجربه یاد می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس