Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@02:42:18 GMT

ستاره فوتبال و دوستانش یک زن را بی آبرو کردند + عکس

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۲۳۵۰

ستاره فوتبال و دوستانش یک زن را بی آبرو کردند + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ستاره سابق برزیلی به جرم مشارکت در تجاوز گروهی به یک زن در کلوب شبانه به 9 سال زندان محکوم شد.

بر اساس گزارش رسانه های خارجی ، این فوتبالیست که در سال 2009 ازدواج کرده و 2 فرزند نیز دارد در سال 2013 زمانی که وی با پیراهن آث میلان در کشور ایتالیا فوتبال بازی می کرد به همراه دوستانش یک زن را مورد تجاوز گروهی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان شکایت قربانی به اداره پلیس و بررسی ماموران ستاره برزیلی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده طبق رای دادگاه به 9 سال حبس محکوم شد که دیروز در دادگاه ایتالیا نسبت به این رای اعتراض زد اما دادگاه تقاضای تجدیدنظر ستاره سابق برزیلی برای فسخ حکم 9 سال زندان او به جرم تجاوز را رد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز اخبار حوادث فوتبال عکس ستاره گروهی به یک زن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران تهران قتل فیلم قیمت آسیب های اجتماعی زن معتاد بی خانمان ها زنان بی خانمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم