Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:40:42 GMT

کارت عروسی متفاوت عروس و داماد لبنانی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۳۱۰۳

کارت عروسی متفاوت عروس و داماد لبنانی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر دختر و پسر جوانی که در آستانه ازدواج هستند، برای برگزاری مراسم ازدواجشان برنامه‌های مختلفی دارند و می‌خواهند بهترین شب را برای خود و مهمانانشان رقم بزنند.

با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و تاکید پزشکان بر رعایت کردن فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، عملا برگزاری جشن‌های عروسی به شیوه رایج و معمول لغو شد و اگر هم مراسمی برگزار شد کاملا متفاوت‌تر از گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از عروس و داماد‌ها هم از گرفتن مراسم عروسی منصرف شدند و هزینه این جشن را در جای دیگر صرف کرده یا کار خیری انجام دادند.

بیشتر بخوانید

عشق و عروسی در سال‌های کرونا/ما که رفتیم سر زندگی!

به تازگی تصویری متفاوت از کارت عروسی یک زوج لبنانی در فضای مجازی منتشر شد، این کارت به یک جمله به زبان فارسی مزین شده و تاریخ مراسم نیز ۱۵ شعبان و مصادف با سالروز میلاد امام عصر (ع) است. روی این کارت عروسی که به دلیل شیوع کرونا، مراسمی برگزار نمی‌شود به زبان فارسی نوشته شده:

" همسر یعنی همسفر تا بهشت"

در ادامه این کارت عروسی متفاوت را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت عروسی کارت عروسی عروس و داماد عروسی مجلل شیوع ویروس کرونا کارت عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان، فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند. 

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

 آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

دیگر خبرها

  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • شاعران ۵ کشور برای عملیات وعده صادق شعر سرودند
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند