آلبوم ضد کرونایی سال نو سلام منتشر شد
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۳۷۶۲
به گزارش ایرنا، کاوه یوسف زاده خواننده آلبوم "سال نو سلام" میگوید: در بحث آواز شیوهها متفاوت است ، استاد ایرجبسطامی صدایش رنگ خاصی داشت و شیوه طاهرزاده را به صورت متفاوتی تدریس می کرد.
وی افزود: موسیقی که در آن قرار دارم تلفیقی از تمام اساتیدی است که افتخار شاگردی آن ها را داشته ام همچنین بنده افتخار شاگردی استاد علی جهان دار، صدیق تعریف، نصراله ناصح پور و محمد ملاآقایی را نیز داشته ام.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
یوسف زاده اظهارداشت: در من تعهدی وجود دارد که صدایم شبیه به خودم باشد و میتوان گفت که آواز را با استاد ملاآقایی تکمیل کردم.
به گفته وی برخی از خواننده های نسل جدید در حال کپی خوانی و تقلید هستند و بنده به عنوان شاگرد استاد بسطامی سعی کرده ام با تمام مشکلات و سختی هایی که به لحاظ دوری از پایتخت و نبود امکانات کافی ضبط و استودیوهای مناسب ، همچنان به حرفه خودم ادامه دهم.
یوسف زاده بیان کرد: متن دست خطی از مرحوم استاد بسطامی برای من به یادگار مانده مبنی بر اینکه کاوه جان آرزو دارم در کار آواز سربلند و موفق باشی و زمانی من استاد را از دست دادم همین دست نوشته تعهد را در من برای پیشرفت کارم بیشتر کرده است.
به گفته وی متن دست خط استاد بسطامی به یادگار در داخل جلد سی دی این آلبوم چاپ شده است.
خواننده آلبوم «سال نو سلام» می گوید: در این آلبوم اشعاری از هوشنگ ابتهاج ، سیاوش کسرایی ، فریدون مشیری و فخرالدین عراقی با اهنگسازی صادق چراغی شنیده می شود.
وی ادامه داد: این آلبوم توسط انتشارات ساز و آواز کویر با یاد درگذشتگان و نکوداشت زندگی در دسترس علاقهمندان قرار گرفت .پیش از این آلبوم « گریه ابر» را در کارنامه خود داشته ام همچنین آلبوم های بعدی من در دست تولید است که مجوز آن ها صادر شده است.
یوسف زاده درباره این اثر گفته که با توجه به شرایط دشوار روحی روانی که همهگیری کرونا برای همه رقم زده باید با مردم از امید و آغازی دوباره گفته شود و به همین دلیل اکنون بهترین مجال است تا بگوییم زندگی جریان ساز است.
به گفته وی از راه رسیدنِ بهار و نوروز برای بسیاری از بزرگانِ فرهنگی و ادبی ایرانزمین دستاویزی میشد تا تهمانده جانِ اندوهگینِ خود را بهکارگیرند و با آدمیان از امید و گشایش بگویند.
سراینده گرانمایه این روزگار، هوشنگ ابتهاج میگوید:
بها را، تلخ منشین، خیز و پیشآی
گره واکن ز ابرو، چهره بگشای
بها را از گل و می، آتشی ساز
پلاسِ درد و غم در آتش انداز
کاوه یوسف زاده اهل شهرستان بم و از شاگردان استاد ایرج بسطامی بوده است.
برچسبها کرونا بم موسیقی نوروز 1400منبع: ایرنا
کلیدواژه: کرونا بم موسیقی کرونا بم موسیقی نوروز 1400 اخبار کنکور یوسف زاده
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
یورش شهرکنشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیتها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
درگیری بین جوانان و نیروهای اشغالگر صهیونیست در بامداد روز جمعه در شرق شهر نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی در حالی روی داد که آنها در حال تامین امنیت شهرک نشینان برای هجومشان به مقبره حضرت یوسف (ع) به مناسبت عید پسح یهودی بودند.
به گزارش ایسنا، شاهدان عینی گفتند: نیروهای بزرگی از ارتش اشغالگر به منطقه شرقی نابلس هجوم بردند تا از ورود شهرک نشینان به آرامگاه یوسف (ع) محافظت کنند.
آنها تاکید کردند که درگیری بین دهها شهروند و ارتش رخ داد که در آن ارتش از گلولههای واقعی و بمبهای گازی استفاده کرد.
به نقل از مرکز اطلاعرسانی فلسطین، نیروهای اشغالگر به تعدادی از محلههای شرقی نابلس نیز یورش بردند و قبل از عقب نشینی، خانهها را تفتیش کردند.
خبرنگار الجزیره نیز گفت: ارتش اشغالگر به اردوگاه بلاطه در شهر نابلس یورش برد و خانهای را محاصره کرد.
منابع محلی از زخمی شدن یک جوان فلسطینی در درگیریهای مسلحانه پس از هجوم به این شهر خبر دادند.
«آرامگاه حضرت یوسف (ع)» در ضلع شرقی نابلس واقع است که تحت کنترل فلسطینیان است و شهرک نشینان ادعا میکنند که از زمان اشغال کرانه باختری توسط اسرائیل در سال ۱۹۶۷، این مکان مقدس برای آنها است.
همچنین از سوی دیگر، نیروهای رژیم صهیونیستی با تشدید اقدامات خود در ورودی مسجد الاقصی و شهر قدیمی قدس اشغالی، ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی را در بامداد روز جمعه محدود کردند.
منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر از ورود دهها جوان بیت المقدس و فلسطینیهایی از داخل اراضی اشغال شده در سال ۱۹۴۸ برای اقامه نماز صبح به مسجد الاقصی جلوگیری کردند.
هزاران نمازگزار با وجود محدودیتهای صهیونیستها توانستند خود را به مسجد الاقصی برسانند و در نمازخانهها و صحنهای آن نماز صبح را بخوانند و تا نماز جمعه در آنجا بمانند.
دهها مرد و زن تبعیدی مستقر در مسجدالاقصی، علیرغم تهدیدها و محدودیتهای اشغالگران، نماز صبح را در مجاورت مسجد الاقصی و در خیابانهای شهر قدیمی در نزدیکترین نقطهای که میتوانستند به جا آوردند.
همزمان با جشن موسوم به «پسح عبری» در چهارمین روز متوالی، نیروهای اشغالگر همچنان شهر اشغالی قدس را به پادگان نظامی تبدیل کردهاند.
نیروهای اشغالگر به شدت در شهر قدیمی قدس مستقر شدهاند و ادعا میکنند که جشنهای شهرک نشینانی را که در روزهای گذشته یورشهای تحریک آمیز انجام دادهاند، تامین میکنند.
روز پنج شنبه بیش از ۱۶۷۹ شهرک نشین تحت حفاظت شدید امنیتی نیروهای اشغالگر به مسجد الاقصی هجوم بردند و در آنجا مراسم تلمودی برگزار کردند و نیروهای اشغالگر از حضور ساکنان و نمازگزاران در محل جلوگیری کردند.
انتهای پیام