Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم‌ملی آلمان گفت: تا زمانی که باشگاه مونشن گلادباخ رسما خبر سرمربی‌گیری آلونسو را اعلام نکند، این موضوع را باور نمی‌کنم.

خبرگزاری میزان – در روز‌های اخیر شایعاتی مطرح شده است که ژاوی آلونسو در تابستان امسال به عنوان سرمربی جدید مونشن‌گلادباخ در بوندسلیگای آلمان انتخاب می‌شود. این در حالی است که «مارکو رز» سرمربی قبلی این تیم در پایان فصل جدا خواهد شد، زیرا با بوروسیا دورتموند توافق کرده است تا هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا فلوخین نایهویس ملی‌پوش تیم مونشن گلادباخ در رابطه با شایعه هدایت تیمش توسط آلونسو اعلام کرد: «این موضوع را از رسانه‌ها فهمیدم. تا زمانی که باشگاه رسمی آن را اعلام نکند، باور نمی‌کنم. چون دوباره این موضوع تکذیب شده است. [مدیر ورزشی گلادباخ]ماکس ابرل مطمئناً یک انتخاب عالی خواهد داشت.»

آلونسو در سال ۲۰۱۸ دوره آموزشی مربی‌گری را با ژاوی، رائول و ویکتور والدس به پایان رساند. پس از آن مربی تیم زیر ۱۴ سال رئال مادرید شد و یک سال بعد در ۹ ژوئن ۲۰۱۹ هدایت «سوسیداد بی» را بر عهده گرفت.

ستاره سابق تیم ملی اسپانیا که حالا ۳۹ ساله شده است سابقه سه فصل حضور در بایرن مونیخ آلمان را ثبت کرده است و با شرایط بوندسلیگا به خوبی آشنا است.

اگر مونشن گلادباخ ستاره سابق لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ را به عنوان مربی خود انتخاب کند این اولین است که تیمی در سطح بزرگسالان فوتبال به او اهدا خواهد شد.

 آلونسو برای جایگزینی مارکو رزه کار سختی برعهده دارد چرا که توقع از او خیلی بالا است. رزه در سال ۲۰۱۹ به این تیم پیوست و موفق شد در مدتی کوتاه پیشرفت خوبی در تیم ایجاد کند که مهمترین آن صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا بود.

 با این تفاسیر و با توجه به گفته‌های ستاره ملی‌پوش موشن گلادباخ باید دید آلونسو ریسک هدایت این تیم آلمانی را می‌پذیرد یا خیر.

بیشتر بخوانید: از گودیانسن تا الکسیس/ 11 بازیکنی که زیر نظر پپ و ژوزه کار کردند

انتهای پیام/

برچسب ها: ژاوی آلونسو مونشن گلادباخ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مونشن گلادباخ مونشن گلادباخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا