Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ویلیان در مصاحبه ایی که باESPN انجام داده در مورد مسائل مختلف از جمله نژادپرستی در ورزش و وضعیتش در فصل جاری صحبت کرد.

او در این گفت و گو بیان کرد با وجود آنکه یکسری حرکت ها مثل زانو زدن در آغاز بازی برای مقابله با پدیده نژادپرستی صورت می گیرد، اما همچنان این رفتارهای نادرست در ورزش به چشم می خورند و باید بهتر در این  زمینه کوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: افراد خاصی وجود دارند که برای تغییر در این شرایط مجبور به کنارآمدن هستند. ما بازیکن هستیم و سهم خود را ایفا می کنیم تا به نوعی در این امر تاثیر بگذاریم.

وی افزود: ما قبل از بازی ها مرتب در زمین زانو می زنیم. اما در کل پیشرفتی نمی بینیم. شرایط زمانی که همه چارچوب ها را رعایت کنند، بهبود خواهد یافت.

ویلیان که سال گذشته به آرسنال پیوست، ماه های سختی را در تیم لندنی تجربه کرد. او در این زمینه نیز عنوان کرد:شروع کار در آرسنال دشوار بود. ابتدا بازی های خوبی داشتم اما بعد روند بدی برای من بوجود آمد. می توانم بگویم نقطه تاریک در دوره ورزشی ام بوجود آمد. بدترین دوران ورزشی ام را از زمانی که در کورینتیانس شروع به فعالیت کردم، به چشم دیدم. با این حال تلاش می کنم وضعیتم را تغییر دهم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آرسنال ورزش نژادپرستی زانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳

آرسنال در خانه تاتنهام، در دربی شمال لندن، موفق شد ۳-۲ به ‏پیروزی برسد تا یکی از دشوارترین موانع هفته‌های آخر را از پیش رو ‏بردارد. ‏

دریافت 137 MB

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند