Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: به ‌مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مسابقه نقاشی در وصف امام زمان (عج) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن‌ بین نوجوانان و جوانان کانون برگزار می شود.

«علی اصغر حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به ‌مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مسابقه نقاشی در وصف امام زمان (عج) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن‌ بین نوجوانان و جوانان کانون برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ابراز کرد: «فضا سازی و تزئین داخل و بیرون منزل»، «تهیه شیرینی، شربت خانگی و پذیرایی در منزل»، «شعر خوانی توسط فرزندان یا پدر خانواده»، «نقاشی کودکان با موضوع امام عصر (عج)»، «قرائت دعای فرج و ذکر صلوات» و ارسال دل نوشته با امام زمان (عج) را محورهای مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان برشمرد.

 

حیدری گفت: امسال با توجه به شیوه ویروس کرونا، ضمن ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار با برگزاری این مسابقه شور و نشاطی را در نوجوانان و جوانان ایجاد کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بن ادامه داد: پرداختن به موضوع انتظار و مهدویت برای مخاطبانی با سن و سال و میزان درک کودک نقش مهمی در تبیین واژه انتظار و مهدویت دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار که تا امروز شنبه 7 فروردین تعیین شده است و علاقه مندان باید آثار خود را از طریق فضای مجازی به شماره همراه 09925546752 ارسال کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری علم الهدی جشن نیمه شعبان مسابقه نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت ششمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت جعفر صادق (ع) هیئت و دسته‌های عزاداری باحضور نوجوانان مساجد منتخب شهر تهران در ۴۰۰ مسجد پایتخت برگزارشد.

این مراسمات با حضور ائمه جماعت مساجد منتخب تهران و نوجوانان علاقمند به خاندان عصمت و طهارت برپا گردید.

نوجوانان با شرکت در این هیئات و دسته‌های عزاداری ضمن عرض ارادت به ساحت رئیس مذهب جعفری با شخصیت علمی و معنوی این امام همام بیشتر آشنا شدند.

همچنین دسته‌های عزاداری دانش آموزی در شهر تهران با حضور عاشقان صادق آل محمد (ع) به راه افتاده و نوجوانان تهرانی در سوگ امام خود گریستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • منیژه، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»