Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی تا آخر وقت امروز با عبور متناوب امواج، افزایش ابر، وزش باد شدید و در بعضی ساعات به‌ ویژه در نیمه شمالی چهارمحال و بختیاری رگبار باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی این مدت با توجه به وزش بادهای شدید در سطح استان و منطقه، هم‌چنان شرایط برای خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و غبار از کشورهای همسایه مهیاست که در بعضی ساعات سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از  فردا دمای هوا کاهش نسبی دارد، افزود: هوای استان قسمتی ابری و گاهی باد وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

چراغپور اضافه کرد: میانگین وزنی بارندگی سال زراعی جاری از اول مهرماه تا هفتم فروردین‌ماه جاری 357 میلی‌متر است که نسبت به دوره مشابه سال قبل در حدود چهار درصد کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: این میزان بارندگی نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه 25 درصد کاهش و نسبت به میانگین زراعی کامل یک مهرماه لغایت 31 شهریورماه سال بعد در حدود 38 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گردو غبار وزش باد وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد

میرحسینی رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد گفت: از بعداز ظهر امروز تا شنبه با فعالیت موج جوی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید را در استان یزد شاهد خواهیم بود. 

وی ادامه داد: دربرخی ساعات هم در روز پنجشنبه رگبار باران با احتمال رعد و برق ودر مناطق مستعد هم شاهد بارش تگرگ خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری