Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در پیام مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس آمده است:
هوالعزیز
"نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش
که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

چنگ در پرده همین می‌دهدت پند ولی
وعظت آن گاه کند سود که قابل باشی"
بهار،این اعجاز بی همانند خالق عشق و زیبایی باردیگر از راه رسید و به جان و روح عالم خسته رنگ و طراوتی جان افزا بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالی که گذشت با همه مصائب و گرفتاری های ناشی از پاندمی جهانی کووید 19 برای اصحاب قلم و اندیشه و فرهیختگان عرصه هنرهای نمایشی سالی سخت بود.
در سایه هولناک و مهیب این کم کاری و بیکاری ناخواسته، اهالی نجیب و شریف تئاتر کشور نتوانستند آنچنان که شایسته و بایسته بود بر صحنه تاتر و در مقابل دیدگان مشتاق مخاطبان و تماشاگران گرانقدر که سرمایه  اصلی حوزه فرهنگ و هنر هستند، بدرخشند و آثار فاخر و قابلی را بیافرینند.
انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس هم در این میان با بهره گیری از همه توان و ظرفیت های خود و با هدف اعتلا و رونق حداکثری تئاتر استانها در سراسر کشور سالی سخت و البته پرکاری را سپری نمود و به قدر قوه و وسع خویش با برگزاری رویدادها و برنامه‌های متعدد، تلاش کرد همچنان  کورسوی امید را برای هنرمندان و روحیه مقاومت و پایداری را برای جامعه ایرانی و اسلامی زنده نگاه دارد.
بدینوسیله ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، در آستانه روز ملی هنرهای نمایشی این روز فرخنده را به همه هنرمندان تئاتر ایران زمین تبریک گفته و ابراز امیدواری می‌کند سال 1400 سالی بدون کرونا، و آغاز فصل جدیدی در تئاتر برای کشورمان باشد.
سالی که در آن، سلامتی باشد و اندیشه و شور و تعهد و تئاتر رونقی دوباره بگیرد و هنرمندان تئاتر، با فراغ بال، بیافرینند و بدرخشند و ببالند.
تا یار که را خواهد و میلش به که باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام انجمن تئاتر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر