Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@15:26:54 GMT

فیلم| اعتراضات گسترده در بریستول، انگلیس

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۱۸۱۳

فیلم| اعتراضات گسترده در بریستول، انگلیس

‍‍‍‍‍‍

معترضان به لایحه افزایش قدرت و اختیارات سرکوبگرانه پلیس انگلیس، یک بار دیگر به خیابان‌های شهر «بریستول» آمدند که با دخالت پلیس اعتراضات به خشونت کشیده شد.

خبرگزاری میزان - شهر بریستول در انگلیس شاهد سومین تجمع اعتراضی در یک هفته اخیر بوده است. دلیل اعتراضات در مرکز شهر نزدیک ایستگاه پلیس بریدول لایحه افزایش قدرت و اختیارات سرکوبگرانه پلیس انگلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش «اسپوتنیک نیوز»، یکشنبه گذشته این ایستگاه پلیس هدف معترضین بود و این افراد با به آتش کشیدن وسایل نقلیه پلیس و شکستن شیشه‌ها اعتراض خود را نسبت به این لایحه ابراز داشتند.


بر اساس گزارش ها، در این اعتراضات چندین نفر بازداشت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در ابتدا این اعتراضات، جمعیت فزاینده‌ای از مردم در خیابان نزدیک ایستگاه پلیس بریدول جمع شده بودند و فیلم‌هایی از صحنه نشان می‌دهد که برخی از مردم نشسته اند، در حالی که دیگران دستان خود را در هوا بلند می‌کردند و شعار می‌دادند «ما صلح طلب هستیم، شما چه هستید».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: درگیری معترضان و پلیس انگلیس در بریستول؛ شماری مجروح شدند خشونت پلیس علیه معترضان در آلمان و انگلیس


نیروی امنیتی و پلیس با حضور گسترده در منطقه، معترضان را محاصره کردند. خودرو‌های پلیس، افسران اسب سوار با تجهیزات کامل ضد شورش و سگ‌های آموزش دیده برای عقب راندن معترضین استفاده شد.


معترضان با نیرو‌های پلیس اسب‌سوار در خارج از ایستگاه پلیس که صحنه ناآرامی‌های یکشنبه گذشته بود، درگیر شدند و به سمتشان وسایل آتش‌بازی پرتاب کردند. ماموران پلیس هم با استفاده از سپر‌های خود معترضان را که قصد شکستن صف پلیس اطراف مقر خود را داشتند، هل می‌دادند که به زمین خوردن چند نفر از آن‌ها منجر شد.


بیش از ۱۰۰ نیروی پلیس ضد شورش بعد از آن که معترضان به سمتشان تخم‌مرغ، بطری‌های آب و راه بند‌های پلاستیکی پرتاب کردند، به همراه سگ‌هایی که غرش می‌کردند به سمت معترضان هجوم بردند و سعی کردند آن‌ها را متفرق کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس بوریس جانسون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس بوریس جانسون ایستگاه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دانشگاه کلمبیا به «مقاومت» دانشجویان/ معترضان تعلیق شدند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پس از خودداری دانشجویان معترض حامی فلسطین از جمع‌آوری چادرهای برپاشده در محوطه دانشگاه کلمبیا، مقامات این دانشگاه شروع به تعلیق دانشجویان کردند.

این اقدام دانشگاه کلمبیا در حال آغاز شده است که تشکل دانشجویی «آیوی لیگ / ۸ دانشگاه پرآوازه خصوصی آمریکا) در بیانیه‌ای از به بن‌بست رسیدن مذاکرات پایان تحصن خبر داد.

نعمت مینوش شفیق، رییس دانشگاه کلمبیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از چند روز مذاکره بین سازمان‌دهندگان اعتراضات دانشجویان و مقامات دانشگاه، مدیریت موفق به متقاعد کردن معترضان برای جمع‌آوری چادرها نشده است. دانشجویان معترض در اعتراض گسترده به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دست به تحصن بی‌سابقه زده‌اند.

براساس گزارش رویترز، دانشگاه کلمبیا با ارسال نامه هشدار برای دانشجویان معترض، ضرب‌الاجلی را جهت جمع‌آوری چادرها تعیین کرده است. همچنین دانشجویان معترض ملزم به امضای فرمی شده‌اند که مقرر می‌کند مشارکت آنها در اعتراضات، به تعلیق و در نهایت رد صلاحیت آنها برای اتمام ترم منجر خواهد شد.

بِن چانگ، یکی از سخنگویان دانشگاه کلمبیا گفت: به عنوان بخشی از فاز بعدی تلاش‌ها در راستای حصول اطمینان از امنیت محوطه دانشگاهی، شروع به تعلیق دانشجویان کرده‌ایم.

با وجود این تهدیدها، دانشجویان معترض گفته اند که چادرهار اعتراضی را جمع نخواهند کرد مگر آنکه مقامات دانشگاه سه خواسته آنها را برآورده کند: تحریم و عدم سرمایه گذاری در نهادهای صهیونیستی، شفافیت در امور مالی دانشگاه و ابقا و تبرئه اساتید و دانشجویایی که به دلیل شرکت در اعتراضات، اخراج شده‌اند.

صدها دانشجوی حامی فلسطین، از چند روز پیش در دانشگاه‌های سراسر آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این باریکه، دست به اعتراض، تحصن و تجمع زده‌اند و با «چفیه مقاومت» در گوشه‌وکنار محوطه دانشگاه‌ها تجمعات اعترضای برپا کرده و شعارهایی با مضمون «افشا! تحریم!» سر داده‌اند.

کد خبر 6092875

دیگر خبرها

  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • تعلیق دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • واکنش دانشگاه کلمبیا به «مقاومت» دانشجویان/ معترضان تعلیق شدند!
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو