Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: در حال بازگشت به نوروز ۹۹ هستیم، چرا که زحمات یکساله کادر بهداشت و درمان، فدای دید و بازدید‌های نوروزی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ضمن ابراز نگرانی از کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام اظهار کرد: چنانچه تغییر رفتار ندهیم به طوفان کرونا گرفتار خواهیم شد و برای صدمین بار التماس می‌کنیم که مردم مراقب باشند، زیرا کرونا در این دید و بازدید‌ها و مسافرت‌ها برایشان دام پهن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین افزود: بعد از تهرانی‌ها، کرجی‌ها و مشهدی‌ها بالاترین و بیشترین مسافرت را قزوینی‌ها به شمال کشور داشته‌اند.

حبیبی تاکید کرد: سهل انگاری‌ها و بی توجهی‌ها در دید و بازدید‌های نوروزی،  استان را در آستانه قرمز شدن قرار داده است و چنانچه به همین منوال پیش برویم مجبور به اعمال محدودیت‌های سفت و سخت می‌شویم و ناگزیر به تعطیلی کسبه، بازار و برخی فعالیت‌ها خواهیم شد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین عنوان کرد: در حال بازگشت به نوروز ۹۹ هستیم، چرا که زحمات یکساله کادر بهداشت و درمان، فدای دید و بازدید‌های نوروزی شده است.

حبیبی در پایان گفت: حداقل صد هزار مسافر و میهمان وارد استان شده‌اند که در واقع آژیر خطر کرونا را برای ما به صدا در آورده است.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دید و بازدید های نوروزی دید و بازدید ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم

کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای مدعی شد که به‌دنبال پیشرفت در روند درمان سرطان پادشاه انگلیس، او بخشی از ملاقات‌ها و وظایف عمومی خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش مهر، کاخ باکینگهام با اعلام پیشرفت روند درمان سرطان چارلز سوم، پادشاه انگلیس، اعلام کرد که او بخشی از وظایفش را که به ملاقات‌های عمومی اختصاص دارد، از سر خواهد گرفت.

سخنگوی کاخ باکینگهام گفت: تیم پزشکی پادشاه از پیشرفتی که در روند درمان حاصل شده، رضایت دارد و نسبت به تداوم بهبود وی خوش‌بین است. برنامه درمانی ادامه خواهد یافت، اما رضایت پزشکان از روند درمان به اندازه‌ای است که پادشاه حالا می‌تواند بخشی از دیدار‌های عمومی خود را از سر بگیرد.

براساس اعلام باکینگهام، چارلز در ماه ژوئن از امپراطور ژاپن میزبانی خواهد کرد. همچنین ششم مه (۱۷ اردیبهشت) نخستین سالروز تاجگذاری چارلز خواهد بود.

چارلز سوم از اوایل فوریه به‌دلیل ابتلا به سرطان تحت درمان قرار دارد. رسانه‌های انگلیسی در روز‌های اخیر در گزارش‌هایی ضدونقیض از وخامت حال چارلز خبر داده بودند. این اخبار تاجایی پیش رفته است که برخی رسانه‌ها، اعلام کردند که تیم «برنامه‌ریزی مراسم خاکسپاری» چارلز سوم که مدت زیادی از تاجگذاری‌اش نمی‌گذرد، در شرایط آماده‌باش قرار دارد!

دیگر خبرها

  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم