Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شیرمهد با اشاره به اینکه در بمباران شهر حسینیه در هفتم فروردین سال ۱۳۶۳ حدود ۵۰ نفر از مردم مظلوم و بی‌گناه به شهادت رسیدند گفت: توجه و به تصویر کشاندن ابعاد این حادثه برای همگان ضرورت دارد.

«حجت‌الاسلام کرمعلی شیرمهد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تشریح جزئیات حادثه بمباران شهر حسینیه اظهار کرد: شهر حسینیه در هفتم فروردین سال ۱۳۶۳ مورد بمباران هوایی از سوی رژیم بعثی قرار گرفت و حدود ۵۰ نفر از کودکان، زنان و مردم مظلوم و بی‌گناه این شهر قتل عام شدند و به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب نماز جمعه بخش الوارگرمسیری افزود: امروز مدعیان حقوق بشر غربی پشت سر آل‌سعود قرار گرفته‌اند که آل‌سعود هم مردم مظلوم منطقه از جمله یمن را مورد اصابت شدیدترین بمباران‌ها قرار می‌دهد و مردم این کشور را مظلومانه به شهادت می‌رساند.

 

وی با بیان اینکه لازم است بیشتر به موضوع قتل عام مردم بی‌گناه شهر حسینیه در حادثه بمباران هفتم فروردین سال ۱۳۶۳ توجه و پرداخته شود اذعان کرد: به تصویر کشاندن ابعاد این حادثه برای همگان ضرورت دارد تا چهره اصلی و واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر غربی مشخص و نقاب آنها برداشته شود.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهر حسینیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشور‌های غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه‌های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیرو‌های پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • آشکارشدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر