Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانگ «یا مهدی ادرکنی : امشب ساعت ۲۱ شب نیمـه شعبان در سراسر استان طنین انداز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای عنوان کرد: بانگ یا مهدی ادرکنی ساعت ۲۱ شب نیمـه شعبان در سراسر استان طنین انداز خواهد شد.

 

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شب نیمه شعبان، شب میلاد موفورالسرور آخرین حجت الهی و منجی عالم بشریت، ربیع الانام، حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، شب امید منتظران ظهور، شب تقرب به خدا و استجابت دعا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینک؛ که آغاز و پایان سال ۱۴۰۰ با نام مبارک حضرت ولی عصر( عجل الله تعالی فرجه الشریف)  منور و مزین شده است و ملت مسلمان ایران اسلامی در این سال دو بار طعم با حلاوت این عید بزرگ را تجربه خواهند کرد، به شکرانه این نعمت بزرگ و با امید به تحقق وعدۀ صادق الهی در فرج ولی الله الاعظم،  در شب نیمۀ شعبان دستان دعا و استغاثه خود را بالا برده و با زمزمۀ دعای (سَلامُ اللّهِ الْكامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعامُّ) از درگاه خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرتش  و رفع بلایا و گرفتاری ها را طلب می کنیم.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: طنین بانگ یا مهدی ادرکنی شب نیمه شعبان جشن نیمه شعبان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر کسل‌کننده و سرد بود و نتیجه‌ای جز تساوی در پی نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با کمترین موقعیت ممکن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

داور: پیام حیدری

دقیقه 7: پاس عمقی خوبی به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند ولی توپ را جایی زد که پورحمیدی حضور داشت و آن را دور کرد.

دقیقه 22: محمدی با برخورد با بازیکن تراکتور اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 35: مهدی حسینی به دلیل حرکت خطرناک با کارت زرد جریمه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است