Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کیقباد مصطفایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در مبادی ورودی شهر های کهگیلویه و بویراحمد اعمال قانون‌های لازم برای شهرهای با وضعیت قرمز به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و شهرهای با وضعیت نارنجی به مبلغ ۵ میلیون ریال  نیز اعمال قانون شد.

وی افزود: ورود پلاک های غیر بومی به شهرستان  گچساران به علت وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:در ورودی‌هایی این شهرستان از سمت خوزستان و بوشهر و از سمت فارس دو پایگاه کنترل ورودی پلیس با همکاری بسیج شبانه روزی حضور دارند و از ورود خودروهای غیر بومی به شهر جلوگیری می‌کنند.

سردار مصطفایی عنوان کرد: تردد شبانه در همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در هر چهار وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی داری محدودیت است.

وی ابراز داشت: برای تمامی خودروهایی که از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد در خیابان ها  تردد دارند و قوانین و مقررات را نایده می‌گیرند مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه اعمال خواهد شد.

به علت کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تعطیلات امسال در کهگیلویه و بویراحمد تعداد موارد ابتلا به کووید ۱۹ و در نتیجه بستری و مرگ و میر ها در این استان افزایش یافته است.

هم اکنون شهرستان گچساران در وضعیت قرمز کرونایی،شهرستان بویراحمد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.


 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج محدودیت های کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج محدودیت های کرونا اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد