Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای تیپ امام علی (ع) از زیرمجموعه‌های الحشد الشعبی و مستقر در استان نجف، از صبح امروز (یکشنبه) با همراهی نیروهای ارتش عراق، عملیات پاکسازی مناطق بیابانی عراق تا مرز عربستان سعودی را آغاز کردند.

به نوشته وبگاه خبری «نینا» در بیانیه تیپ امام علی (ع) آمده است که این عملیات با همراهی فرماندهی عملیات کربلا و طبق دستور نیروی زمینی ارتش عراق و فرماندهی عملیات مشترک، برای پاکسازی و تأمین مناطق بیابانی استان نجف تا مرز عربستان سعودی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال نیروهای تیپ ۲۳ الحشدالشعبی در استان دیالی در شرق عراق نیز طی عملیات پاکسازی منطقه «زورالاصلاح» توانستند یک مخفیگاه تروریست‌هیا داعش را کشف کنند.

در این مخفیگاه تجهیزات لجستیکی و سلاح‌ها و مهمات مختلفی از جمله خمپاره‌های ۸۱ میلیمتری کشف و ضبط شد.

 

از زمان آزادسازی موصل در ژوئن ۲۰۱۷ و پایان خلافت ادعایی داعش، تروریست‌ها در مناطق مختلفی از عراق در قالب هسته‌های عملیاتی کوچک حضور دارند و نیروهای امنیتی و نظامی عراق در طول چهار سال گذشته صدها عملیات پاکسازی مناطق مختلف انجام شده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق الحشدالشعبی مرز عراق و عربستان استان نجف تیپ امام علی ع داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی