Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان گفت: مرحله پلی‌آف لیگ برتر چه برای صعود باشد و چه برای سقوط، نوعی جنگ است اما به نظر من در پلی‌آف گروه سقوط‌کنندگان این جنگ بیشتر است. - اخبار استانها -

داوود توسل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان ، درباره وضعیت تیمش برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: آخرین بازی تیم دهم اسفندماه 99 برگزار شد و فردای آن روز شاهد تغییرات در کادر فنی بودیم و سپس تمرینات را آغاز کردیم و تلاش کردیم با اضافه کردن مربیانی که در فوتسال اصفهان شناخته‌شده هستند، وزنه علمی و تخصصی کادر فنی را سنگین‌تر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دیدگاه ترمیم ساختار دفاعی و تقویت بنیه دفاعی تیم وارد عمل شدیم و در این مدت تمرینات بسیار خوبی انجام داده و ساختار دفاعی تیم را به خوبی شکل دادیم. کم‌کم روی انتقال توپ و حمله نیز کار کردیم و خوشبختانه در حال حاضر تیم وضعیت بسیار خوبی دارد و از هر نظر آماده است و فکر می‌کنم بازی‌های خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: خوشبختانه از همان روز اول تمرینات بازیکنان بسیار منظم در تمرینات حضور دارند و بسیار باانگیزه هستند. تیم بازارهای کوثر از همان ابتدا اصلاً حاشیه‌ای نداشته و تیم یک‌دستی در اختیار داریم و اکنون نیز با همان روند جلو می‌رویم.

توسل ادامه داد: چند بازیکن از جمله رشید قلی‌پور، محسن سادات‌تبار و محمدرضا رحمان‌نیا از استان‌های دیگر در تیم ما حضور دارند. البته تغییراتی داشته‌ایم و به احتمال زیاد محسن سادات‌تبار را به دلیل مصدومیت و طبق توافقاتی که با این بازیکن انجام داده‌ایم، در ادامه مسابقات در اختیار نخواهیم داشت. همچنین محمدرضا رحمان‌نیا مباحثی را مطرح کرده و فعلاً به تمرینات اضافه نشده است و اگر این روند ادامه داشته باشد، شاید این بازیکن را نیز برای ادامه مسابقات در اختیار نداشته باشیم، اما کار را با بازیکنان بومی اصفهان و چند بازیکن غیربومی‌مان و همچنین رشید قلی‌پور با قدرت ادامه می‌دهیم.

تغییر در کادرفنی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان/ رستمی رفت، داوود توسل سرمربی شدحساسیت دیدار با حفاری برای فوتسالیست‌های کوثر اصفهان دوچندان شدروایت تصویری تسنیم از دیدار تیم‌های سن‌ایچ ساوه و بازارهای روز کوثر اصفهان

وی بیان کرد: وضعیت تیم بسیار خوب است و حتی جاهایی با ازدیاد استعداد روبه‌رو شدیم که انتخاب را برای ما مشکل کرد اما خوشبختانه بازیکنان بسیار باانگیزه و در رقابتی سالم در تمرینات حضور دارند و فکر می‌کنم نتیجه خوبی از این رقابت سالم بگیریم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان درباره رقابت تیمش با اهورا بهبهان در مرحله پلی‌آف تصریح کرد: مرحله پلی‌آف چه برای صعود باشد و چه برای سقوط، نوعی جنگ است و تیم‌های بالانشین برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی و تیم‌های پایین‌جدولی نیز برای ماندگاری و بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند، اما به نظر من در پلی‌آف گروه سقوط‌کنندگان این جنگ بیشتر است چون پای اعتبار و سرمایه یک استان در میان است و تمام تیم‌ها هزینه کرده‌اند و مسئولان استانی روی این مباحث نظر خاصی دارند؛ بنابراین شاهد جنگی تمام‌عیار از نظر فنی هستیم و حتی با حمایت‌هایی که مسئولان هر استان برای حفظ سهمیه تیم‌شان انجام می‌دهند، شاید این جنگ تنها فنی نباشد.

توسل گفت: خوشبختانه حمایت‌های بسیار خوبی از تیم انجام شده و از نظر فنی نیز آمادگی کاملی برای رویارویی با اهورا داریم و این تیم را کاملاً آنالیز کرده‌ایم. تلاش می‌کنیم با شناخت نقاط ضعف و قدرت تیم اهورا بهبهان و برطرف کردن نقاط ضعف خود بازی بسیار خوب، فنی، زیبا و تماشاگرپسندی به نمایش بگذاریم.

به گزارش تسنیم، تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در هفته نخست مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در گروه سقوط‌کنندگان از ساعت 16 روز پنجشنبه 19 فروردین ماه میزبان تیم اهورا بهبهان است.

انتهای پیام/165/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازارهای روز کوثر اصفهان تیم بازارهای مرحله پلی آف سرمربی تیم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم