Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری گفت: با همراهی و همکاری خیّرین و مردم، ۱۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان در سال گذشته آزاد شدند. - اخبار استانها -

مجید صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  شهرکرد ، اظهار داشت: در سال 1399، با همراهی و همکاری خیرین استانی، کشوری و مشارکت‌های مردم و با پرداخت اعتبارات، تسهیلات بلند مدت، بدون‌بهره و 3 درصد و بلاعوض، 150 نفر از زندانیان ن جرائم غیر عمد آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 5 نفر از زندانیان نیز با ارائه مشاوره و بدون پرداخت مبلغ، آزاد شدند، افزود: هزینه و بدهی برای آزادی این افراد در مجموع 220 میلیارد و 800 میلیون ریال بود که 93 میلیارد و 340 میلیون ریال از این مبلغ در جلسات صلح و سازش از طرف شکّات بخشیده شد.

مدیر ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مبلغ 33 میلیارد و 230 میلیون ریال در بحث اظهارها نیز کسر شد، تصریح کرد: با کمک‌هایی که به صورت بلاعوض در شیوه‌نامه ستاد دیه کشوری، مشارکت‌های مردمی، کمک‌های بلاعوض از توافق نامه‌های سازمان زندان‌ها، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی امام (ره) صورت گرفت حدود 50 میلیارد و 600 میلیون تومان به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان قرار داده شد.

صیادی گفت: از طرف ستاد دیه استان مبلغ 40 میلیارد ریال به صورت تسهیلات در اختیار مددجویان واجد شرایط قرار گرفت و همچنین مبلغ 180 میلیون ریال  از محل شرکت‌های بیمه برای آزادی زندانیان پرداخت شد.

مدیر ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از مجموع 150 نفر زندانی آزاد شده جرائم غیر عمد، 103 نفر از آنان محکومین بدهی مالی، 42  نفر محکومین مهریه و 5 نفر محکومین دیه بودند. 

وی در پایان با بیان اینکه  کمک خیران محدودیتی ندارد، خاطرنشان کرد: کمک مردم به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و پایین آمدن جمعیت کیفری زندان‌ها می‌شود.

700 زندانی جرائم غیرعمد استان فارس در انتظار کمک خیران هستند6 زندانی جرایم غیرعمد در استان مرکزی با کمک ورزشکاران ملی‌پوش آزاد شدندرئیس سازمان زندان‌ها: پابند الکترونیکی جایگزین حبس می‌شود

گفتنی است، یکی از روش‌های کمک رسانی به ستاد دیه استان جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استفاده از شماره  #2*7777*780* و سپس شماره‌گیری کد038 است تا مبالغ به ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری واریز شود.

انتهای پیام/7540/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری نفر از زندانیان زندانیان جرائم جرائم غیرعمد میلیون ریال آزاد شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ نماینده سازمان سنجش در استان گفت: آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح امروز برگزار شد و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر به رقابت می‌پردازند.
فاضلی افزود: داوطلبان در کنکور امسال در ۵ گروه آزمایشی شرکت کرده اند.
نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.
وی گفت: امروز دانشگاه آزاد میزبان هزار داوطلب و فردا هزار و ۳۰۰ دواطلب خواهد بود.
دوطلبان رشته علوم تجربی و ریاضی در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و رشته‌های علوم انسانی زبان و هنر در حوزه دانشگاه شهرکرد به رقابت می‌پردازند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری