Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@21:09:02 GMT

آخرین وضعیت استقلالی‌های مبتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۲۰۵۷

آخرین وضعیت استقلالی‌های مبتلا به کرونا

به گزارش  اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، فرزاد مجیدی کمک سرپرست استقلال همچنان در بیمارستان است اما بقیه استقلالی‌ها که کرونا گرفته بودند، در قرنطینه به سر می‌برند و شرایط نسبتا مطلوبی دارند. امید می‌رود شرایط فرزاد مجیدی هم کم‌کم بهتر و از بیمارستان مرخص شود اما بهرحال باید دید نظر پزشکان چیست.

همان طور که می‌دانید تست دوم مهدی قایدی و حسین حسینی هم منفی شد اما زمان بازگشت آن‌ها به تمرینات و مسابقات مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقیه بازیکنانی که کرونا گرفته بودند نظیر رشید مظاهری و بابک مرادی و عارف غلامی همچنان باید در قرنطینه باشند و استراحت کنند چون هنوز تست بعدی آن‌ها منفی نشده و خیلی بعید است به این زودی مجوز حضور در تمرینات گروهی استقلال را بگیرند.

در میان مربیان استقلال هم ۲،۳نفر کرونا گرفتند که شرایط آن‌ها نسبتا مطلوب است اما باز هم باید مراقبت کرده و فعلا در تمرینات شرکت نکنند.

پربیننده ترین دعوت AFC برای برگزاری جلسه فوری با ایران در بحرین مجیدی در بیمارستان بستری شد استقلال ممنوع المصاحبه شد حضور پرسپولیسی‌ها در برنامه‌های تلویزیونی ممنوع شد فولادی‌ها هم از مصاحبه تصویری ممنوع شدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد