Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کیومرث سرمدی، نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه امسال ستاد تنظیم بازار اسدآباد گفت: متاسفانه نحوه توزیع مرغ در روز‌های آخر سال خوب نبود و مهمترین عامل آن نود مدیریت صحیح بود.

او افزود: توزیع خارج از شبکه کالایی مثل مرغ مدیریت ناصحیح عرضه را نشان می دهد که امیدواریم این مشکل در دفعات بعد مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت افزود: امروز در یک وضعیت جنگی تمام عیار اقتصادی قرار داریم که در آن دشمنان اقتصاد ملت را هدف گرفته اند.

کیومرث سرمدی با بیان اینکه این جنگ بیشتر اقشار ضعیف را مورد هدف قرار می‌دهد بیان کرد: همین قشر ضعیف بیشتر از همه به پای انقلاب و آرمان‌های آن مانده اند و بر ما است تلاشی دوچندان برای رفاه این افراد و همه هموطنان داشته باشیم.

سرمدی با بیان اینکه ضروریست ادارات مرتبط، عاملین توزیع را در چگونگی دریافت و انبار کالا‌ها توجیه نمایند عنوان کرد: امروز وقت آزمون و خطا در نحوه دریافت کالا و بروز خطا و به طبع پلمب انبار‌ها نیست.

او اضافه کرد: از مسئولین دامپزشکی، دانشکده علوم پزشکی و صمت می خواهیم جلسه‌ای برگزار و ابعاد گوناگون عرضه مرغ زنده با رعایت قواعد بهداشتی را بررسی کنند چرا که عرضه مرغ زنده در صورت تایید کارشناسان راه حلی میانبُر برای حل بخشی از مشکل است.

بهانه‌ای برای جذب نشدن اقلام شهرستان از طرف نهاد‌های مسئول پذیرفتنی نیست

فرماندار اسدآباد هم گفت: بهانه‌های مختلف برای جذب نشدن کالا‌های ضروری اعم از نبود نقدینگی، نا آشنابودن عاملان توزیع برای ما قابل قبول نیست و چیزی که ما انتظار انجام داریم جذب بی کم و کاست سهمیه شهرستان است و در این راه ما نیز در مواقع ضرورت کمک حال دوستان خواهیم بود.

سعید کتابی تصریح کرد: مدیریت یعنی ارائه راهکار در بن بست و برداشتن موانع و ما امروز در شرایطی هستیم که برخی مواقع با موانعی برای جذب کالا روبرو می شویم.

او همچنین از تزریق نیرو‌های کمکی به سیستم بازرسی بازار جهت تسریع در مقابله با تخلفات خبر داد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود گوشت مرغ نظارت بر قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900097

دیگر خبرها

  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان