Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:25:36 GMT

کاهش ۴۲ درصدی ورود مسافر به مشهد نسبت به نوروز ۹۸

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۴۶۷۰

کاهش ۴۲ درصدی ورود مسافر به مشهد نسبت به نوروز ۹۸

ایسنا/خراسان رضوی معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل خراسان رضوی از کاهش ۳۸ درصدی خروج مسافر از مشهد و کاهش ۴۲ درصدی ورود مسافر به مشهد از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۷ فروردین ماه خبر داد.

جواد وحدتی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت سفرهای نوروزی به مشهد از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۷ فروردین ماه نسبت به وضعیت مشابه در سفرهای نوروزی سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای، شاهد کاهش ۶۴ درصدی خروج و ورود مسافر به مشهد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۷ فروردین ماه نسبت به وضعیت مشابه در نوروز ۹۸، مسافرت شهروندان مشهدی با خودروهای شخصی ۳۴ درصد و ورود مسافر به مشهد نیز ۳۸ درصد کاهش داشته است. در سفرهای ریلی ۵۷ درصد خروجی از مشهد و ۵۶ درصد ورودی به مشهد کاهش داسته است. همچنین خروج و ورود مسافر از طریق سفرهای هوایی با کاهشی ۴۶ درصدی روبرو بوده است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل خراسان رضوی در خصوص سهم حمل‌ونقل عمومی در جابه‌جایی مسافران از ۲۵ اسفند تا ۷ فروردین خاطرنشان کرد: سفرهای حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای ۴۹ درصد، سفرهای ریلی ۳۱ و سفرهای هوایی ۲۰ درصد از سفرهای نوروزی ۱۴۰۰ را به خود اختصاص داده‌اند، اما در مجموع ۸۸ درصد سفرهای نوروزی در مشهد از طریق خودروهای شخصی، ۶ درصد حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای، ۴ درصد حمل‌ونقل ریلی و ۲ درصد از طریق سفرهای هوایی انجام شده است.

وحدتی‌فرد در خصوص میزان کاهش ورود و خروج مسافر به مشهد در این بازه نسبت به وضعیت مشابه در نوروز ۹۸ بیان کرد: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۷ فروردین ماه در مجموع شاهد کاهش ۳۸ درصدی خروج مسافر از مشهد و کاهش ۴۲ درصدی ورود مسافر به مشهد بوده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای سفر نوروز۱۴۰۰ سفر در نوروز ۱۴۰۰ سفر جاده ای سفر ریلی سفر هوایی ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۷ فروردین ماه ورود مسافر به مشهد حمل ونقل عمومی سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته