Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@04:24:27 GMT

کلیه طرح‌های پلیس در ایام نوروز اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۶۱۲۴

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروزی به صورت هدفمند ادامه خواهد داشت و کلیه طرح‌های پلیس تهران در تعطیلات نوروزی در راستای پیشگیری از جرائم، افزایش کشفیات و دستگیری مجرمان در حال اجرا است.

خبرگزاری میزان-  سردار حسین رحیمی  صبح امروز با حضور در قرارگاه نوروزی در جمع فرماندهان، مسئولان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ستاد پلیس تهران بزرگ برگزار شده بود به تامین امنیت عمومی شهروندان که از وظایف ذاتی پلیس است، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک میلاد، ولی عصر (عج)، ابراز داشت: مسئولیت پذیری و هوشمندی و ارتقاء احساس مسئولیت از سوی کارکنان پلیس، از مولفه‌های مهم در کاهش جرائم و پیشگیری از جرائم است و اموال، جان و مال شهروندان در واقع امانت‌هایی هستند که پلیس می‌بایست در حفظ و نگهداری از این امانت‌ها اهتمام ورزد.

رئیس پلیس تهران بزرگ هدف آرمانی نیروی انتظامی را آسایش، آرامش مردم و برقراری امنیت عمومی در جامعه دانست و تصریح کرد: در مسیر خدمتگذاری به مردم از همه ظرفیت و توانایی‌ها استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: سال ۹۹ سال طلایی امنیت در پایتخت/در کشفیات افزایش و در وقوع جرم کاهش داشته ایم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروزی به صورت هدفمند ادامه خواهد داشت و کلیه طرح‌های پلیس تهران در تعطیلات نوروزی در راستای پیشگیری از جرائم، افزایش کشفیات و دستگیری مجرمان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای ماموریت‌های نوروزی پلیس، سهم به سزایی در ایجاد نظم عمومی دارد، افزود: بی شک تعامل و همکاری مردم با پلیس در ارتقاء احساس امنیت و برقراری نظم و امنیت عمومی مهم و اثر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: پلیس سردار رحیمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سردار رحیمی تعطیلات نوروزی تهران بزرگ پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۷ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه در گیلان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان کرد و گفت: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز در سطح استان گیلان اجرا شد، از شناسایی و دستگیری ۵۷ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، تصریح کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان