Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان، با تبریک فرارسیدن اعیاد، مجموعه ناجا را امید آفرینان کشور خواند و گفت: زمانی یک حکومت و کشور می تواند به فکر آینده خود باشد که امنیت در آن جامعه تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: نیروی انتظامی ارتباط مستقیم با مردم دارد و به سبب گستردگی مأموریت ها، نقش اساسی در امیدآفرینی مدّ نظر مقام معظم رهبری ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: فضای معنوی همراه با خدمات گسترده پلیس و مرزبانی باتوجه به مأموریت های آن بسیار مطلوب است و برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است که جای تشکر و قدارنی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ورود ناجا به حوزه اجتماعی و مشاوره که جزو وظایف ذاتی دستگاه های دیگر است، جای تشکر و قدردانی دارد، و نشان از تعهد مجموعه پلیس برای کاهش آسیب های اجتماعی و هدایت جامعه دارد.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: طبق آمار و ارقام شاهد روند کاهشی وقوع جرم و جنایت در استان هستیم که نشان از تأثیرگذاری فعالیت های ناجا دارد و در سال ۱۴۰۰ روند کاهش جرائم باید به صورت جدّی دنبال شود.

وی ادامه داد: بیشتر ارتباط مردم با کلانتری ها است و زیبا سازی و آرامش بخش بودن فضای کلانتری ها می تواند در برخورد و نوع نگاه مردم تأثیر گذار باشد.

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: مرزبانی استان هرمزگان نیازمند حمایت های گسترده است و باید پوشش گسترده‌ای جهت مبارزه با قاچاقچیان صورت بگیرد.

وی افزود: بسیاری از مواقع مأموران مرزبانی در برخورد با اشرار و قاچاقچیان، اسلحه در اختیار دارند، اما به سبب موانع قانون توانایی استفاده از آن را ندارند و ما شاهد به شهادت رسیدن رزمندگان شاغل در مرزبانی هستیم که با اصلاح قانون می توان برخورد با قاچاقچیان و متخلفین را سامان بخشید.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن زمانی که تخلفی را یا در موارد نادری کوتاهی را مشاهده می کند و یا برخورد قانونی صورت می گیرد، اما باب میل برخی از جریان ها و گروه ها نیست را مشاهده می کند با هشتگ های متفاوت حمله های خود را آغاز می‌کند و به دنبال امنیتی نشان دادن جوّ کشور و عدم امنیّت مردم است.

وی تصریح کرد: هنگامی که بسیاری از مأموران و سربازان مومن و مخلص عاشق وطن برای دفاع از کشور عزیزمان جان عزیز خود را  تقدیم می‌کند شاهد حمایت هیچ جریان و گروهی در جامعه نیستیم و هیچ هشتگی برای قدردانی از آنان زده نمی شود و سودجویانی که به دنبال خدشه دار کردن چهره ناجا و پلیس بودند سکوت می کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان قاچاق و مبارزه با قاچاقچیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در شهر گفت: بر اساس فرمایشات مقام‌ معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شوراها که در استانداری خوزستان اظهار کرد: در بعضی استان‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است که انتظار می‌رود به همین نسبت در شهرهای استان خوزستان نیز کارهای مؤثری انجام شود.

وی افزود: مسئول هر منطقه شهرداری نباید منتظر بیان مشکلات از سوی مردم باشد، بلکه خود باید نقاط بحرانی را شناسایی و رفع کند؛ حداقل کاری که فرمانداران، بخشداران و شوراها می‌توانند انجام دهند، کاهش مشکلات مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و ادامه داد: لازم است که در هر شهری یک یا دو خیابان اصلی به عنوان الگو، زیباسازی شود تا مردم متوجه اقدامات شهرداران شوند.

موسوی‌فرد تصریح کرد: به عنوان مثال در کوی علوی اهواز که ۱۹ خیابان اصلی و ۶۱ خیابان فرعی دارد، ابتدا مشکلات و نقاط ضعف این منطقه شناسایی و بخشی از کار توسط دستگاه‌های موجود در استان انجام شد.

وی با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری‌ها گفت: کسانی که شهردار را انتخاب می‌کنند از ابتدا باید صلاحیت فرد را بررسی کنند، بعضی شهرها در سه تا چهار سال اخیر چند شهردار انتخاب کردند که یک اشکال بر عملکرد شورای شهر است، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اضافه کرد: ما مسئولان باید در فرصت باقیمانده به نحوی کار کنیم تا مورد رضایت خدا و مردم قرار گیرد و حق‌الناس بر گردن ما نباشد.

کد خبر 748780

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد