Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@04:51:21 GMT

فیلم| شناور شدن حدودی کشتی گیر کرده در کانال سوئز

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۶۵۴۰

فیلم| شناور شدن حدودی کشتی گیر کرده در کانال سوئز

‍‍‍‍‍‍

مقامات تایید کردند که کشتی «اور گیون» تا حدودی شناور شده است.

خبرگزاری میزان - مقامات می‌گویند کشتی کانتینر بر «اور گیون» پس از تقریباً یک هفته مسدود کردن کانال سوئز، تا حدی شناور شده است، اما تلاش برای شناور سازی کامل آن همچنان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گزارش «سی ان ان»، اوایل دوشنبه هنگام آزاد شدن عقب شناور از یکی از حاشیه‌های کانال، نشانه‌های امیدوار کننده‌ای وجود داشت، اما رییس شرکت هلندی که روی این عملیات کار می‌کند، می‌گوید که دماغه این کشتی هنوز گیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقامات مصری با خوش بینی گفتند که امدادگران قصد دارند اواخر روز دوشنبه کشتی را دوباره شناور کنند. اما به نظر می‌رسد که بحران حمل و نقل که به خبری مهم بدل شده و توجه جهانیان را به مدت یک هفته جلب کرده ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: کانال سوئز چگونه بسته شد؟ کانال سوئز بسته شد

 


پیتر بردوفسکی، مدیر عامل شرکت «بوسکالیس» که شرکت زیرمجموعه اش، یعنی شرکت «اس ام آی تی سالویج» در تلاش است تا کشتی را آزاد کند، گفت که این کشتی حدود ۲۰ درجه چرخانده شده است. او صبح دوشنبه به رادیو هلند گفت «این در واقع آسان‌ترین قسمت این عملیات بوده است». وی افزود «حرکت دادن دماغه کشتی از کنار کانال، جایی که در خاک ماسه‌ای گیر کرده است، دشوارتر خواهد بود».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مقامات در بیانیه‌ای گفتند که عملیات آزادسازی باقی کشتی با افزایش سطح آب از سر گرفته می‌شود. بردوسکی گفت که اگر قایق‌های یدک کش قادر به حرکت دادن کشتی نباشند، آن‌ها سعی می‌کنند با استفاده از تجهیزات لایروبی آب را به زیر دماغه هدایت کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مصر کانال سوئز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کانال سوئز مصر کانال سوئز کانال سوئز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • کاربرد های پمپ آب
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر