Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:40:14 GMT

تجمع روز طبیعت در آذربایجان غربی ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۶۶۷۸

تجمع روز طبیعت در آذربایجان غربی ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مصطفوی در این زمینه افزود: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هر گونه تجمع و دورهمی در روز طبیعت ممنوع اعلام شده است.

وی ادامه داد: مردم باید توجه داشته باشند که دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است و دستگاه‌های اجرایی باید طبق قانون برنامه‌ریزی کرده و یا متخلفان برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی ادامه داد: همچنین با توجه به تغییر ساعت و فرارسیدن ماه مبارک رمضان منع تردد شبانه از ساعت ٩ شب به ١٠ شب تغییر یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی باید طبق قانون بر نحوه اجرای قوانین نظارت کنند تا کوتاهی در این زمینه مشاهده نشود.

کد خبر 5177556

منبع: مهر

کلیدواژه: علی مصطفوی استانداری آذربایجان غربی روز طبیعت ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا نیمه شعبان خطبه های نماز جمعه گرگان تردد وسایل نقلیه اردبیل بوشهر مسافران نوروزی تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سانحه تصادف وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:روز جمعه  ۰۷/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت جابجایی تیر برق، از ساعت ۱۱ تا ۱۵  جریان برق کارخانه سیمان سفید ارومیه- کارخانه گچ –روستای عسگر آباد کوه –روستای کوسه احمد و تمامی مشترکین صنعتی، خانگی و چاه‌های آب مسیر روستای عسگر آباد کوه به مدت ۴ ساعت    قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین