Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@14:17:43 GMT

نامه خداحافظی"آزاده‌نامداری"برای دخترش

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۵۶۰

به دنبال ورود تیم جنایی در خانه آزاده نامداری، هنگام تحقیقات، آنها دفتری را در اتاق دخترش گندم پیدا کردند. ناطقان: به دنبال ورود تیم جنایی در خانه آزاده نامداری، هنگام تحقیقات، آنها دفتری را در اتاق دخترش گندم پیدا کردند.


دفتری که داخل آن دو صفحه دست‌نوشته مجری جوان برای دخترش بود. او خطاب به گندم ۴ ساله نوشته و از دخترش حلالیت طلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاده نامداری دو صفحه دفتر را به نامه خداحافظی و حلالیت از دخترش اختصاص داده بود.

همچنین در خانه داروهای آرامبخش پیدا شد. به دستور بازپرس صادقی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای استعلام از پزشک آزاده نامداری ادامه دارد تا مشخص شود این داروها برای مجری جوان نوشته شده است.

ساعت ۲۱ روز شنبه، به دنبال کشف جسد آزاده نامداری در خانه‌اش، تیم جنایی راهی محل شده و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او آغاز شد.

باتوجه به اینکه از زمان مرگ حدود ۴۸ ساعت می‌گذشت و آثاری از دگرکشی روی جسد به چشم نمی‌خورد جنازه برای مشخص شدن علت مرگ و سم شناسی به پزشکی قانونی منتقل شد.
منبع: مشرق برچسب ها: آزاده نامداری ، نامه خداحافظی ، دخترش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آزاده نامداری نامه خداحافظی دخترش آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی دو سه روز اخیر و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال مسئولان این باشگاه به دنبال گرفتن یک امضا از بازیکنان این تیم بودند که آنها را دچار دردسر کرد. همان روزی که تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد فرشید سمیعی سرپرست فعلی این باشگاه در رختکن با بازیکنان و کادرفنی این تیم صحبت کرد که آنها پای یک نامه را بابت دریافت کردن تمام مطالباتشان امضا کنند. 

اعضای تیم استقلال البته با این موضوع مخالفت  و اعلام کردند در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات تنها نیمی از مطالبات این فصل را دریافت کرده اند و راضی به امضای این نامه نخواهند شد.

این درحالیست که با وجود اعلام تمامی مسئولان مبنی بر حل مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا نامه تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی فعلی تیم ها مهم است و مسئولان استقلال به همین دلیل به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات بودند. ظاهرا قرار است مسئولان باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکنان به آنها چک بدهند تا آنها را راضی به امضای نامه کنند.

باید دید آیا استقلالی ها امروز این مشکل را حل می کنند چون امروز آخرین مهلت جمع آوری مدارک و ثبت آن در سامانه مربوطه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • اطلاعاتی جالب درباره جفت‌گیری عجیب‌ترین موجود جهان!
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند