Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:38:44 GMT

احتمال محرومیت رونالدو از سوی فیفا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۶۷۸

احتمال محرومیت رونالدو از سوی فیفا

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال به دلیل رفتاری که در پایان بازی با صربستان داشت، ممکن است از سوی فیفا محروم شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال پرتغال شنبه شب در دومین بازی خود از گروه A مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، در حالی تن به تساوی 2 - 2 مقابل صربستان داد که در واقع باید با نتیجه 3 بر 2 برنده این بازی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی (دقیقه 3+90) کریستیانو رونالدو توپ ارسالی نونو مندز را با ضربه‌ای هوشمندانه از زیر بدن دروازه‌بان صربستان که به سمت او آمده بود، رد کرد و توپ در حالی که از خط دروازه رد شده بود، توسط استفان میتروویچ بیرون کشیده شد.

دنی ماکلیه داور هلندی این بازی و کمکش اما اعتقادی به گل شدن توپ نداشتند و بازی ادامه پیدا کرد. برنده پنج توپ طلا هم که از این تصمیم متحیر و عصبانی شده بود، به کمک داور اعتراض کرد و همین باعث شد تا داور به او کارت زرد بدهد. در ادامه رونالدوی 36 ساله وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد در حالی که عصبانی در حال ترک زمین بود، بازوبند کاپیتانی را از بازویش خارج و به زمین کوبید.

حالا نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر می‌دهد که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ممکن است رونالدو را به دلیل اعتراضش به کمک داور مسابقه جریمه کند. بر اساس این گزارش؛ مهاجم یوونتوس و کاپیتان تیم ملی پرتغال به خاطر نقض ماده 11 آیین‌نامه انضباطی فیفا که همان رفتار توهین‌آمیز یا خشونت‌آمیز است، ممکن است از سوی فیفا نقره داغ شود.

هنوز مشخص نیست که فیفا این رفتار رونالدو را نقض ماده 11 تلقی خواهد کرد یا خیر، اما در صورتی که این موضوع تأیید شود، او ممکن است حداقل یک جلسه از همراهی تیم ملی پرتغال محروم شود.  

چرا داور گل سالم رونالدو را ندید؟کاریکاتور عمر مومنی در مورد رونالدو و علی دایی

پرتغال که در حال حاضر با چهار امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 منطقه اروپا قرار دارد، فردا شب (سه‌شنبه) در بازی سوم خود در این رقابت‌ها میهمان لوکزامبورگ است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو فیفا جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی

 پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

  منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد