Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی دشتکی مشارکت حداکثری و ایجاد رقابت سالم با حفظ امنیت را از جمله اهداف اصلی انتخابات دانست و گفت: خواهان انتخاباتی با حضور همه‌جانبه مردم و متکی به قانون هستیم و باید مُر قانون در زمینه تایید صلاحیت‌ها و روند اجرای انتخابات صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» ظهر امروز (دوشنبه 9 فروردین) در نشست ستاد انتخابات استان خوزستان، انقلاب اسلامی ایران را متعلق به مردم دانست و اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات پکپارچگی ملی را می‌رساند، هرگاه مردم در صحنه حاضر بودند دشمن نمی‌تواند چشم طمع به این آب و خاک داشته باشد اما هر گاه مردم از صحنه حضور فاصله گرفتند دشمن طمع حمله به کشور و ایجاد مشکل برای مردم را در سر می‌پروراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان با اشاره به وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه در چند سال اخیر و مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا  افزود: ما از وجود مشکلات اقتصادی مردم با خبریم و از این بابت نیز ناراحتیم برای همین تلاش می‌کنیم با هر اقدامی در توان و بضاعت خود، این مشکلات را تا حد امکان کاهش دهیم.

 

وی نظام جمهوری اسلامی را فرزند و محصول مردم خواند و اضافه کرد: انتظار ما از مردم این است که با فرزند خود که همان نظام است قهر نکنند حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای یکپارچگی ملی را تضمین می‌کند.

 

سلیمانی دشتکی با ابراز امیدواری نسبت به حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات پیش رو  بیان کرد: از جمله مسائل بسیار مهم در انتخابات رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم بوده و یکی از راهکارهای مهم در این زمینه افزایش شعب اخذ رای است که این مهم را به جد پیگیری می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم باید از هم اکنون فراهم شود تصریح کرد: شرع، اخلاق و قانون سه مولفه مهم در روند انتخابات است که باید در همه جوانب آن بروز و ظهور داشته باشند.

 

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه اظهار نظر در مورد داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید بر مبنای مستندات قانونی باشد تاکید کرد: تنها مراجع چهارگانه مجاز به اظهارنظر در مورد صلاحیت داوطلبان هستند و آنها نیز باید بر اساس مستندات قانونی نظرات خود را بیان کنند؛ برای ما قابل قبول نخواهد بود که بدون مستندات قانونی صلاحیت کسی در هیات‌های اجرایی و نظارت تایید یا رد شود.

 

وی عنوان کرد: فرمانداران، اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت، نمایندگان فرمانداران، بازرسان  و دیگر افرادی که در انتخابات نقش دارند حق تبلیغ علیه یا به نفع کسی را ندارند، دستگاه‌های اداری با عنوان پست دولتی یا با استفاده از امکانات دولتی حق تبلیغ ندارند و این کار جرم محسوب می‌شود.

 

سلیمانی دشتکی نقش فعالان سیاسی، نهادهای مردمی، رسانه‌ها و ...  را در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات مهم دانست و اذعان کرد: انتظار می‌رود فعالان سیاسی و نهادهای مردمی نسبت به تشویق مردم  گام بردارند تا مردم با حضور حداکثری در انتخابات قوی‌تر از قبل ورود کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم  شاهد یک انتخابات با شکوه و قدرتمند با اجرای دقیق قانون در استان باشیم و بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری و با توجه به دستورالعمل‌های اجرایی  زمینه هیچ گونه تخلفی فراهم نشود.

 

استاندار خوزستان از مردم خواست به رغم مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن در سال‌های اخیر ولی اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند و با حضور در انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بزنند؛ یقینا مردم انقلابی ایران اسلامی در انتخابات ۲۸  خرداد با تدابیری که اتخاذ شده در پای صندوق‌های رای حضوری گسترده خواهند داشت.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی مشارکت حداکثری مردم انتخابات سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد هاشمی رفسنجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخاب مجلس گفت: مجلس دو وظیفه مهم دارد یکی قانونگذاری و دیگری نظارت بر اجرای قانون است.

وی در گفتگو با ایرنا افزود: اکنون بسیاری از مشکلاتی که در کشور بخصوص در حوزه فساد به وجود می‌آید به دلیل عدم نظارت بر اجرای قانون است چراکه اگر نظارتی وجود داشت اینقدر فساد نبود. مشکلات کوچک و بزرگی که در حال حاضر در کشور وجود دارد اگر نیاز به قانون مناسب دارند، این قوانین باید تصویب شوند.

این فعال سیاسی نقش مجلس در اداره کشور را نقش بسیار بزرگ و بااهمیتی توصیف و خاطرنشان کرد: از این جهت اگر نمایندگان مجلس کسانی باشند که دانش و تعهد و نظارت بر اجرا داشته و کارآمد باشند و قوانین خوب تصویب کنند وضعیت کشور و مردم بهتر از این خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: بنابراین به لحاظ تحلیلی بسیار مهم است که مردم با توجه به شرایطی که دارند نمایندگانی را انتخاب کنند که آنها را به‌ خوبی می‌شناسند و مطمئن هستند که در جهت رسیدگی به حل مشکلات مردم حرکت می‌کنند، قوانین مناسب تصویب و بر آن قوانین نظارت می‌کنند.

دغدغه مجلس آینده حل مشکلات و چالش‌های کشور باشد

وی تصریح کرد: مشارکت و حضور پرشور مردم ‍پای صندوق‌های رای از این جهت مهم است که مجلسی روی کار بیاید که هم دغدغه و شرایط مردم را مدنظر قرار دهد و هم برای رفع گرفتارهای‌ مردم تلاش کند و از طرفی نظارت بر اجرای قوانین هم داشته باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903314

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند