Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:11:11 GMT

داروخانه مرکز خدمات جامع سلامت شهر الهایی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۹۰۹۴

داروخانه مرکز خدمات جامع سلامت شهر الهایی افتتاح شد

به گزارش ایرنا روز دوشنبه همزمان با نیمه شعبان مراسم افتتاح تنها داروخانه شبانه روزی مرکز الهایی و مرکز جامع سلامت شماره هشت (کمپلو) و عملیات اجرایی واحد تسهیلات زایمانی مرکز الهایی با حضور دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، شبیب جویجری، سیدکریم حسینی و مجتبی یوسفی نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر احمدی بلوطکی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شهر الهایی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر و قرار داشتن در مسیر ترانزیتی و بُعد مسافت آن با شهر اهواز، با عدم وجود مطب و درمانگاه مواجه بود. 

وی افزود: ۱۸ مرداد ماه سال ۹۹ کار احداث داروخانه شبانه روزی الهایی به متراژ ۷۰ مترمربع با کمک گروه جهادی شهدای مدافع حرم آغاز شد که به لطف این عزیزان امروز دوشنبه نهم فروردین ماه افتتاح شد.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: یکی دیگر از چالش های مرکز بهداشت الهایی احداث واحد تسهیلات زایمانی بود که با حمایت و پیگیری های همسر شهید تقوی، اعتبار این بخش تامین و عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد. قرار شد با کمک نمایندگان مجلس ساختمان تسهیلات زایمانی نیز هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی عنوان کرد: از سال ۹۲ مجوز احداث یک مرکز بهداشت شبانه روزی برای شهر الهایی اخذ شده است که مقرر شد با حمایت های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، و نمایندگان مجلس این آرمان هشت ساله مردم شهر الهایی در سال جاری به تحقق بپیوندد.

احمدی بلوطکی گفت: اقدامات و تدابیر لازم برای اختصاص نیروی انسانی مورد نیاز انجام شده اما متأسفانه ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت الهایی بسیار قدیمی است و گنجایش لازم را ندارد و برای خدمت رسانی به مردم کافی نیست  لذا احداث بنای جدید لازم است که نیازمند اختصاص اعتبار کافی است. 

برچسب‌ها داروخانه خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داروخانه خوزستان اهواز داروخانه خوزستان اهواز اخبار کنکور مرکز بهداشت شهر الهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره‌مندی ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام صیادی روز شنبه هشتم اردیبهشت به مناسبت روز روانشناس و مشاور با اشاره به اینکه حفظ سلامت روان خانواده‌ها به اندازه سلامت جسمانی آنها مهم است، اظهار کرد: با تلاش روانشناسان مراکز بهداشتی استان سال گذشته، بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانی، بیش از ۲۲ هزار نفر معتاد مواد مخدر و بیش از هفت هزار مورد خشونت خانگی در این استان شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان بهره مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز و پایگاه‌های بهداشتی استان آماده ارائه خدمات رایگان سلامت روان به تمام افراد خانواده‌ها است.

صیادی اظهار کرد: البرزنشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی،خشونت‌های خانگی، اعتیاد و... بهره مند شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب